Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII GTI Performance DSG - naśladowany, niedościgniony? [test autokult.pl] Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Fiat Doblò 2,0 MultiJet Emotion - dostawcze korzenie [test autokult.pl] Test Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid. Czy potrzeba czegoś więcej? Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta BMW serii 5 (F10) 525d xDrive - apartament z lokajem? [test autokult.pl] Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem