Najtańsza wersja dołącza do gamy Toyoty C‑HR Plug-in Hybrid. Najtańsza, ale nie tania

Toyota C-HR Comfort Plus
Toyota C-HR Comfort Plus
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Toyota
Aleksander Ruciński

27.05.2024 11:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Toyota uzupełniła gamę modelu C-HR z hybrydą typu plug-in o nową, bazową odmianę Comfort Plus. Ta nie rozczarowuje wyposażeniem. A ile kosztuje?

176 900 zł - tyle trzeba zapłacić za najtańszą Toyotę C-HR z hybrydowym napędem i wtyczką. To ciekawa odmiana, która może być dobrą alternatywą dla tradycyjnych hybryd. Głównie dlatego, że pozwala przejechać do 66 km na samym prądzie. To zasługa akumulatora o pojemności 13,6 kWh, obsługującego moc ładowania do 6,6 kW.

Jeśli chodzi o napęd, łączna moc elektryczno-spalinowego zestawu wynosi 223 KM. To bardzo przyzwoity wynik przekładający się na setkę w 7,4 sekundy. Plug-in jest najmocniejszą wersją w obecnej gamie C-HR i w ogóle w całej historii modelu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Teraz można ją parować także z wyposażeniem Comfort Plus, które jest bazowe, ale z pewnością wystarczające. Klienci mogą liczyć m.in. na 17-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane przednie fotele, 12,3-calowy wirtualny kokpit, multimedia Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem, czy pakiet systemów wsparcia kierowcy Toyota T-Mate.

Ten obejmuje m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów, asystenta bezpiecznego wysiadania (SEA), inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC), asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) i kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi.

Chętni na C-HR Plug-in Hybrid w wersji Comfort Plus mogą już składać zamówienia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także