Cupra Terramar z pełnym polskim cennikiem. Każdy znajdzie coś dla siebie

Terramar to najnowszy i zarazem największy model w ofercie Cupry. Odważnie wystylizowany SUV o sportowym zacięciu jest już dostępny w polskich salonach. Ile kosztuje?

Nowa Cupra TerramarNowa Cupra Terramar
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Cupra Terramar - podstawowe dane techniczne

Terramar to nowy gracz w segmencie kompaktowych SUV-ów. Auto ma 4519 mm długości, 1869 mm szerokości, 1584 mm wysokości i 2680 mm rozstawu osi, co przekłada się na bardzo przestronne wnętrze i spory bagażnik zdolny pomieścić od 450 do 540 l ładunku w zależności od wersji napędu. Warto wspomnieć, że ich wybór jest całkiem spory.

Klienci mogą zdecydować się zarówno na klasyczne spalinówki, jak i hybrydę typu plug-in. Skrzynia automatyczna jest standardem w każdej odmianie, a w bogatszych wariantach dostaniemy też napęd na cztery koła. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Cupra Leon Sportstourer e-Hybrid - myśli, że wie lepiej

Cupra Terramar - ceny minimalne wersji napędowych

  • 1.5 eTSI 150 KM DSG7 - od 173 800 zł;
  • 2.0 TSI 204 KM 4Drive DSG7 - od 192 400 zł*;
  • 1.5 e-HYBRID 204 KM DSG6 - od 208 300 zł*;
  • VZ 2.0 TSI 265 KM DSG7 4Drive - od 229 892 zł;
  • VZ 1.5 e-HYBRID 272 KM DSG6 - od 240 600 zł.

*silnik dostępny w późniejszym terminie

Poza pięcioma opcjami napędu klienci mają do wyboru dwie wersje wyposażenia - standardową Terramar oraz sportową VZ. Co warte odnotowania, już bazowa odmiana nie rozczarowuje liczbą dodatków.

Nowa Cupra Terramar
Nowa Cupra Terramar © Materiały prasowe

Cupra Terramar - ceny wersji wyposażeniowych

Terramar - od 173 800 zł - standardowo m.in. kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, tempomat, asystent utrzymania pasa ruchu, system Front Assist, automatyczna klimatyzacja jednostrefowa, podgrzewane przednie fotele, oświetlenie LED, multimedia z ekranem o przekątnej 12,9 cala, 18-calowe felgi,

VZ - od 229 892 zł - wyposażenie wersji Terramar + m.in. adaptacyjne zawieszenie DCC, trzystrefowa klimatyzacja automatyczna, elektrycznie sterowane fotele z pamięcią, ambientowe oświetlenie wnętrza, 19-calowe felgi aluminiowe.

Terramar, tak jak wszystkie modele Cupry w Polsce jest objęty bezpłatną, 5-letnią gwarancją.

Wybrane dla Ciebie
Rimac chce całkowicie przejąć Bugatti. Negocjuje z Porsche
Rimac chce całkowicie przejąć Bugatti. Negocjuje z Porsche
Zmiany cen na stacjach. Są najnowsze prognozy
Zmiany cen na stacjach. Są najnowsze prognozy
Giulia i Stelvio zostaną z nami dłużej. Alfa stawia nie tylko na elektryki
Giulia i Stelvio zostaną z nami dłużej. Alfa stawia nie tylko na elektryki
Pierwsza jazda: Nissan Leaf trzeciej generacji – mała Ariya
Pierwsza jazda: Nissan Leaf trzeciej generacji – mała Ariya
Chiński elektryk zadebiutował przed czasem. Wszystko przez testy zderzeniowe
Chiński elektryk zadebiutował przed czasem. Wszystko przez testy zderzeniowe
Paliwo po 4,99 zł za litr. Wyjątkowa promocja na nowej stacji
Paliwo po 4,99 zł za litr. Wyjątkowa promocja na nowej stacji
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd