Mansory Mercedes-Benz S63 AMG Coupé (2015) - pod maską nawet do 1000 koni

Mansory wzięło na warsztat zgrabne coupé z Niemiec i wycisnęło z niego ogromne pokłady mocy.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Mercedes Klasy S Coupé należy do grupy bardzo stylowych pojazdów o subtelnych kształtach. Z takimi samochodami trzeba obchodzić się ostrożnie podczas projektowania zmian w wyglądzie. Niedelikatna ręka może dodać jeden wlot powietrza lub jedną krawędź za dużo, co wystarczy żeby zrobić ze zgrabnego samochodu koszmar na czterech kołach. Do tej pory Mansory należało właśnie do grupy tunerów nie obchodzących się z żadnym samochodem jak z jajkiem. Dla tej firmy nie ma świętości, o czym świadczą takie projekty jak F12 Stallone czy SLS Cormeum.

Tym razem tuner wziął na warsztat Klasę S i... nie dokonał na nim nieudanej operacji plastycznej. Nawet wielki spojler na tylnej klapie pasuje do całości. Tak mogłaby wyglądać wersja AMG Black Series Klasy S Coupé. Niemiecka maszyna dostała zestaw dodatków z włókna węglowego, w tym dwa wloty NACA na masce. Nie zabrakło też małej atrapy dyfuzora.

Obraz

Bardziej istotne zmiany zaszły jednak pod maską. Mansory wycisnęło z 5,5-litrowego V8 niesamowite ilości mocy. Standardowo Mercedes-Benz S63 Coupé AMG generuje z widlastej ósemki z podwójnym doładowaniem 585 KM. Tuner oferuje dla tego wozu cztery pakiety. Są to Mansory720, Mansory800, Mansory900 i Mansory1000. Naturalnie liczby przy nazwach stanowią informację o mocy, generowanej przez jednostkę z danym zestawem zmian.

Firma nie zawarła w swojej informacji prasowej żadnych wiadomości na temat modyfikacji, dzięki którym uzyskiwane są te ogromne parametry. Nie wiemy też jak wygląda wnętrze tej maszyny oraz ile wynoszą ceny poszczególnych pakietów. W ostatniej kwestii zainteresowani mogą zgłaszać się do tunera przez stronę internetową firmy.

Mansory zrobiło szalony projekt, na który z pewnością znajdzie wielu klientów. Klasa S wygląda teraz bardziej agresywnie, ale nie karykaturalnie. Do tego w parze z wściekłym wyglądem idzie duży przyrost mocy.

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej