Nie podoba ci się elektryk? Możesz wymienić go na hybrydę - Peugeot ma plan

Podczas dnia lwa (Peugeot E-Lion Day 2025) francuska marka przedstawiła intrygujące plany na przyszłość. Nie ma wątpliwości, że elektryfikacja wciąż jest priorytetem marki.

Zdjęcie ilustracyjneZdjęcie ilustracyjne
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Peugeot
Aleksander Ruciński

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że Peugeot jest marką, która może pochwalić się największym portfolio elektryków w Europie. W 2025 roku w gamie francuskiego producenta znajdziemy aż 12 modeli na prąd. Wśród nich nie zabraknie nowości w postaci E-3008 i E-5008 w mocnych wersjach.

Francuzi zapowiedzieli nowe, dwusilnikowe wersje z napędem na cztery koła i łączną mocą 325 KM. Poza tym w gamie pojawi się też nowy, 5-osobowy wariant E-5008 dla tych, którzy chcą SUV-a z naprawdę dużym bagażnikiem (994 l).

Ciekawsze od rynkowych premier są jednak zmiany chociażby w kwestii gwarancji. Ta, w ramach programu Allure Care wyniesie nawet 8 lat lub 160 tys. km i obejmie również akumulator trakcyjny. Poza tym Peugeot chce zachęcić klientów dorzucając wallboxa w cenie do każdego zakupionego elektryka. Mało? Będą też karty do ładowania na stacjach w całej Europie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Peugeot 408 vs 308 SW - odważny i zaskakujący ruch

Wszystko to ma zachęcić elektrosceptyków do rozważenia zakupu modelu na prąd. A ci, którzy dokonają takiego kroku, lecz z jakiegoś powodu będą niezadowoleni, będą mogli oddać auto i zastąpić je hybrydowym odpowiednikiem. Wszystko w ramach pilotażowego programu "Satisfied or Engaged".

Szczegóły dotyczące oferty skrojonej dla polskiego rynku powinniśmy poznać niebawem. Nie ulega jednak wątpliwości, że Francuzi robią wszystko, by zwiększyć udział pojazdów elektrycznych w całkowitej sprzedaży.

W 2024 roku Peugeot sprzedał 1,1 mln elektryków na całym świecie - dwa razy więcej niż rok wcześniej i zanotował największy wzrost wśród klientów indywdualnych.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟