Kanadyjski NFS – Anibal 911 Attack (2012)

Projektanci kanadyjskiej firmy Anibal przy projekcie Porsche 911 poszli chyba tą samą drogą co programiści wielu części gry Need For Speed, w których dokładanie mnóstwa spojlerów i innych elementów nie szło w parze z poprawą osiągów samochodu.

Obraz
Olgierd Lachowski

Jest pewna grupa firm tuningowych, która działa według schematu, że w modyfikacjach samochodów najważniejszy jest wygląd, a nie osiągi. Do takich przedsiębiorstw należy Anibal Automotive Design, które przygotowało widoczne na zdjęciach Porsche 911. Maszyna spokojnie mogłaby być projektem na przykład Gemballi, tyle że niemiecki tuner zapewniłby autu także lepsze osiągi, Anibal natomiast postawiło tylko na wygląd.

Obraz

Trudno znaleźć element karoserii, który w tym Porsche nie jest zmieniony. Takim jest na przykład dach. Reszta to nowe części made by Anibal. Przedni zderzak jest inaczej uformowany i szerszy od seryjnego po to, żeby możliwy był montaż poszerzonych błotników. Błotniki przechodzą w szersze progi, a te z kolei zmieniają się w tylne błotniki, które również są szersze od porschowskich.

Między drzwiami (też zmodyfikowanymi) a tylnymi nadkolami znajdują się wielkie otwory wentylacyjne albo, co bardziej prawdopodobne, ich atrapy. Tylne błotniki uformowano tak, że mają one też imitacje wlotów tuż za tylnymi bocznymi szybami.

Obraz

Podobnie jak przedni, tak i tylny zderzak wygląda zupełnie inaczej niż seryjna część. Nowy element ma mnóstwo wylotów powietrza, a na dole na środku kompozytową wkładkę udającą dyfuzor. Nad zderzakiem tuner zainstalował sporych rozmiarów skrzydło.

Według informacji pochodzącej od AAD każda część zestawu Attack została wykonana w kompozytu węglowego, jednak większość z nich pomalowano na kolor srebrny i tylko pokrywa bagażnika i tylny „dyfuzor” pokazują prawdziwy materiał, z którego jego zrobiono.

Obraz

Poszerzenie samochodu pozwoliło zamontować nowe koła. Nie wiadomo, czy są one szersze od fabrycznych i czy szerszej rozstawione (co zwiększa przyczepność mechaniczną auta).

Oczywiście jednostka napędowa jest całkowicie seryjna. Nieważne, czy bazą do przebudowy była wersja Carrera czy Carrera S – tak czy inaczej wóz Anibal Automotive Design to przerost formy nad treścią.

Obraz

Przypomnę, że Porsche oferuje model 911 z 3,4-litrowym silnikiem o mocy 350 KM (Carrera i Carrera 4) oraz z mocniejszym – 400-konnym – motorem o objętości skokowej 3,8 l (Carrera S i Carrera 4S). W każdej z tych wersji dostępna jest manualna lub zautomatyzowana skrzynia biegów.

Konkurencja

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/16] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił