Kamper nie musi być nudny. Taki Transit to marzenie każdego fana wyścigów

Kampery kojarzą się przede wszystkim z emeryckim stylem życia, mało atrakcyjnym wyglądem i wystrojem wnętrza przypominającym domek na działce. Są jednak wyjątki od tej reguły, czego świetny przykład stanowi prezentowany Ford Transit Custom.

Przyznacie, że niewiele kamperów prezentuje się równie spektakularnie.Przyznacie, że niewiele kamperów prezentuje się równie spektakularnie.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Auto prosto z salonu Forda trafiło w ręce specjalistów z firm MS-RT i Wellhouse Leisure, którzy przerobili je na jeżdżący dom, który powinien przypaść do gustu wszytkim fanom łączenia wypoczynku z motorsportem. Idealny pojazd techniczny dla wyścigowej ekipy. Właśnie w takim celu będzie wykorzystywał go właściciel, który zamierza przemierzać kraj w poszukiwaniu imprez motorsportowych.

Wystarczy rzut oka na nadwozie, by przekonać się, że nie jest to zwykły Transit. Auto ubrane zostało w pokaźny pakiet aerodynamiczny obejmujący nakładki progowe i poszerzone zderzaki. Całość stoi na 18-calowych, szprychowych felgach wyglądających na żywcem wyjęte z rajdówki. Nie brakuje także ozdobnych grafik i wyścigowego numeru 97.

Jeszcze więcej dzieje się w kabinie wykończonej białą i niebieską skórą z licznymi, pikowanymi przeszyciami. Jest wystarczająco luksusowo, a jednocześnie sportowo. Oczywiście jak przystało na kampera, auto posiada wszelkie udogodnienia przydatne w podróży takie jak w pełni funkcjonalna kuchnia, obracane fotele, czy kanapy, które można łatwo zmienić w łóżka.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Wyposażenie, także to spoza kamperowej tematyki jest całkiem bogate. Na pokładzie znajdziemy m.in. aktywny tempomat, nawigację satelitarną, czy reflektory ksenonowe. Pod maską pracuje natomiast dwulitrowy, 170-konny diesel sprzężony z sześciobiegowym automatem - właściwa opcja do takiego auta, tym bardziej, że właściciel zamierza jeszcze ciągać przyczepę z motocyklem.

Ile kosztuje taka przyjemność? W dniu przekazania kluczyków auto było warte 85 782 euro, co daje około 364 tysiące złotych. Niemało, lecz drugiego takiego kampera z pewnością nie znajdziecie.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/14] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"
Renault Boreal to Dacia Bigster na wypasie. Trafi do ponad 70 krajów
Renault Boreal to Dacia Bigster na wypasie. Trafi do ponad 70 krajów
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Nie pozostawia suchej nitki. Jest polski ranking awaryjności aut
Nie pozostawia suchej nitki. Jest polski ranking awaryjności aut
7 wersji napędu do wyboru. Jeśli chodzi o silniki ten model jest królem
7 wersji napędu do wyboru. Jeśli chodzi o silniki ten model jest królem