Hyundai i30 N Line dla klientów ze sportową żyłką. Wygląda prawie jak N-ka

Udany debiut pierwszego Hyundaia i30 N pociągnął za sobą kolejne decyzje w kierunku usportowionych modeli tej marki. Na Europę planuje się wprowadzić pakiet mechaniczno-stylistyczny N Line, który ma dodać ostrych przypraw do zwykłych modeli Hyundaia.

Hyundai i30 N LineHyundai i30 N Line
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Ofensywa N Line rozpocznie się od kompaktowego i30, którego znamy już w wersji N z 250- lub 275-konnym silnikiem. Lada chwila zadebiutuje także Hyundai i30 N Fastback.

Obraz
Obraz

Pakiet N Line to nie tylko atrakcyjnie wyglądające elementy stylistyczne, które są bardzo zbliżone do tego, co oferuje i30 N. To również sztywniejsze zawieszenie, wydajniejsze, większe o cal tarcze hamulcowe, zmieniony układ wydechowy czy ostrzejsze reakcje silnika, które prawdopodobnie będzie można ustawiać, ale nie w takim zakresie jak w N. Także 18-calowe obręcze kół są bardzo podobne do tych, jakie oferuje się w i30 N. Auto będzie się poruszało fabrycznie na ogumieniu z serii Michelin Performance, co zapewni lepszą przyczepność.

Fotele i drążek zmiany biegów pochodzą z Hyundaia i30 N
Fotele i drążek zmiany biegów pochodzą z Hyundaia i30 N © fot. mat. prasowe

Pakiet stylistyczny składa się ze sportowych zderzaków i podwójnej końcówki układu wydechowego. W praktyce z przodu N Line i N są niemal nie do odróżnienia. Z tyłu jest więcej różnic, ponieważ brakuje wydechu po drugiej stronie oraz czarnych obramowań świateł.

Obraz
Obraz

Wnętrze prezentuje się już niemal jak N. Fotele, dźwignia skrzyni biegów i nakładki na pedały są prawie identyczne lub identyczne, natomiast na kierownicy brakuje tylko niebieskich przycisków do zmiany trybów jazdy.

Na chwilę obecną wiadomo, że N Line będzie konfigurowany wyłącznie z benzynowym silnikiem 1.4 T-GDI o mocy 140 KM. Może konkurować m.in. z Volkswagenem Golfem 1.5 TSI w specyfikacji R Line, nową Kią Ceed 1.4 T-GDI GT Line czy też nowym Fordem Focusem 1.5 EcoBoost ST-line. Pakiet N Line trafi na wszystkie rynki Europy i to w praktyce lada chwila.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/27] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił