Acura Integra powraca. Wygląda świetnie, ale napęd może rozczarować

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Acura, będąca w USA bardziej luksusowym odpowiednikiem Hondy, pokazała nową odsłonę modelu Integra. To nazwa, po której można oczekiwać sporo. Czy nowa odsłona jest jej godna?

Acura Integra (2022)Acura Integra (2022)
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Acura
Aleksander Ruciński

Integra jednoznacznie kojarzy się z dynamicznie wystylizowanymi i szybkimi autami koncernu Hondy. Nowa odsłona nie jest tu wyjątkiem. Producent zdecydował się na atrakcyjnie wyglądające, 5-drzwiowe nadwozie z opadającym tyłem i ciekawą kolorystyką - w pokazowym egzemplarzu opartą na żółci i czerni.

Świetnie prezentuje się przede wszystkim oświetlenie - wąskie reflektory i tylne lampy wykonano oczywiście w technologii LED. Nowoczesne, świetlne pasy nie pozostawiają wątpliwości, że mamy do czynienia ze świeżym modelem.

Warto jednak mieć na uwadze, że Honda wciąż określa nową Integrę mianem przedprodukcyjnego prototypu, a gotowe wydanie trafi na amerykański rynek dopiero w 2023 roku. Znając jednak dotychczasowe poczynania japońskiego producenta, można sądzić, że auto nie zmieni się znacząco.

Acura Integra (2022)
Acura Integra (2022) © mat. prasowe / Acura

Rozczarowaniem dla niektórych może być silnik. Ci, którzy liczyli na wysokoobrotową dwulitrówkę z Civika Type-R, z pewnością odczują zawód. Pod maskę trafi bowiem dość zwyczajne, doładowane 1.5 znane z Civika Si, generujące nieco ponad 200 KM.

Dokładna specyfikacja i osiągi wciąż jednak pozostają nieznane. Zapewne zmieni się to bliżej premiery. Wiadomo za to, że Integra będzie sprzedawana i produkowana wyłącznie w Ameryce Północnej. Jeśli chodzi o ceny, wstępnie mówi się o około 30 tys. dolarów za bazową odmianę.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/12] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne