1000-konne Ferrari już w drodze. Oficjalna zapowiedź

Już jutro, 29 maja Ferrari pochwali się swoim najnowszym dziełem. Zgodnie z zapowiedziami Włochów będzie to jeden z najważniejszych modeli w historii marki. Mocą, osiągami i rozwiązaniami technologicznymi pobije nawet model LaFerrari.

Enigmatyczna zapowiedź być może jednej z najważniejszych premier tego roku.Enigmatyczna zapowiedź być może jednej z najważniejszych premier tego roku.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Projekt oznaczony kodem F173 ma łączyć najnowocześniejszą technologię, z potężną mocą oraz wyjątkowym designem. Podobno styliści sięgneli po linie znane z kilku historycznych modeli marki. Auto ma nawiązywać do legend z lat 70-tych i 80-tych. Patrząc na oficjalną zapowiedź jesteśmy skłonni w to uwierzyć.

Grafika opublikowana przez Ferrari przedstawia tylną część nadwozia. Wprawne oko zauważy dwa potężne, centralnie umieszczone otwory, w które wkomponowany zostanie wydech. Nietrudno też dostrzeć charakterystyczny kształt oświetlenia. Tak uwielbiane dotychczas przez Włochów okrągłe lampy ustąpią miejsca ostrzejszym kątom. A jak będzie z przodu? Tego dowiemy się jutro.

Stylistyka jest oczywiście bardzo ważnym elementem każdego supersamochodu, choć w tym wypadku z pewnością większą rolę odgrywa napęd. Zgodnie ze współczesnymi standardami Włosi zdecydowali się wykorzystać hybrydowy zespół oparty najprawdopodobniej na 3.9-litrowym, podwójnie doładowanym silniku V8. Łączna moc takiego pakietu powinna oscylować w granicach 1000 KM.

Jeśli to nie robi na Was wrażenia, warto przyjrzeć się przewidywanym osiągom. Nowe Ferrari podobno będzie zdolne osiągać setkę w zaledwie 2 sekundy. Szykuje się więc godny następca LaFerrari, choć należy podkreślić, że Włosi odcinają się od takiej klasyfikacji. Oznacza to, że F173 może nas bardzo zaskoczyć. Jak bardzo? Przekonamy się już niebawem.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił