Test: Kawasaki KFX450R

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Obraz
Damian Zarzycki

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Motocykl napędzany jest chłodzonym płynem silnikiem o pojemności 449 cm3. Posiada elektryczny starter oraz pięciobiegową skrzynię z łatwym w obsłudze biegiem wstecznym. W porównaniu do modelów Yamahy, które są dużo bardziej wymagające, Kawasaki oferuje KFX szerokiej masie klientów. Dzieje się tak za sprawą zastosowanej technologii, wygodnej pozycji, czy też atrakcyjnej ceny.

Systemy motocykla zostały tak zaprojektowane, by utrzymywać równowagę podczas jazdy off-road. Jest pewien problem z utrzymywaniem idealnie prostej linii jazdy przez to, lecz dla wielu fanów poruszających się po bezdrożach to nie jest poważna wada. Elektroniczne systemy takie jak start, czy DOHC zapewniają frajdę nawet laikom. Kawasaki modelem KFX450R próbuje zdobyć nowych klientów, którzy nie mieli wcześniej styczności z ATV.

Model jest na tyle udany zdaniem japońskiego koncernu, iż nie trzeba było wprowadzać innowacji, więc w roku 2009 model zmieni się tylko pod względem kolorystyki.

Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony