Test: Kawasaki KFX450R

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Obraz
Damian Zarzycki

Japoński koncern - Kawasaki odgrywa ważną rolę na rynku maszyn klasy ATV. Na początku roku 2008 zaprezenotwano model KFX450R, który stał się ważnym punktem, jeśli chodzi o maszyny z pojemnością 450 cm3. Rok 2009 to kontynuacja sukcesu modelu, w którym zmieniono... jedynie kolory.

Motocykl napędzany jest chłodzonym płynem silnikiem o pojemności 449 cm3. Posiada elektryczny starter oraz pięciobiegową skrzynię z łatwym w obsłudze biegiem wstecznym. W porównaniu do modelów Yamahy, które są dużo bardziej wymagające, Kawasaki oferuje KFX szerokiej masie klientów. Dzieje się tak za sprawą zastosowanej technologii, wygodnej pozycji, czy też atrakcyjnej ceny.

Systemy motocykla zostały tak zaprojektowane, by utrzymywać równowagę podczas jazdy off-road. Jest pewien problem z utrzymywaniem idealnie prostej linii jazdy przez to, lecz dla wielu fanów poruszających się po bezdrożach to nie jest poważna wada. Elektroniczne systemy takie jak start, czy DOHC zapewniają frajdę nawet laikom. Kawasaki modelem KFX450R próbuje zdobyć nowych klientów, którzy nie mieli wcześniej styczności z ATV.

Model jest na tyle udany zdaniem japońskiego koncernu, iż nie trzeba było wprowadzać innowacji, więc w roku 2009 model zmieni się tylko pod względem kolorystyki.

Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Jest nieznacznie droższy, ale oferuje znacznie więcej
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW: Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Hyundai i30N może powrócić na rynek. Kluczem będzie nowy napęd
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić od komornika
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀