MG HS © Materiały prasowe

SUV z efektem "wow", ale bez przepłacania. MG HS łączy luksus z rozsądkiem

Aleksander Ruciński

Atrakcyjny, wyróżniający się design, bogate wyposażenie i aż trzy opcje napędu do wyboru, wliczając w to nowoczesne hybrydy – nowe MG HS wjechało w oblegany segment bez żadnych kompleksów i z każdym miesiącem pnie się w górę w statystykach sprzedaży. Analizując ofertę, łatwo zrozumieć dlaczego.

W październiku 2025 r. MG HS było czwartym najpopularniejszym modelem wśród polskich klientów indywidualnych. Jak na rynkowego nowicjusza, w dodatku reprezentanta marki, która niedawno pojawiła się w Polsce, to rewelacyjny wynik. Co stoi za tym sukcesem?

Wystarczy spojrzeć na zdjęcia, by zrozumieć, dlaczego HS budzi zainteresowanie. To okazały, dobrze narysowany SUV, który zgrabnie łączy elegancję i nowoczesność z odrobiną sportowego "pazura".

Do zalet można też zaliczyć wymiary. 4655 mm długości, 2765 mm rozstawu osi i 507-litrowy bagażnik plasuje MG HS powyżej średniej dla segmentu. Równie hojnie co przestrzenią, MG obdarowuje również wyposażeniem, które już w standardzie jest bogate.

Poza pełnym pakietem zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy dostajemy m.in. kamerę cofania, rozbudowane multimedia z 12,3-calowym ekranem i nawigacją, bezkluczykowy dostęp czy świetnie wyglądające, 19-calowe felgi. Wyższy wariant Exclusive ma do zaoferowania jeszcze więcej.

Za sukcesem modelu HS stoi nie tylko wygląd i wyposażenie, ale także zróżnicowanie gamy silników. Wybór składa się z trzech rodzajów napędu: podstawowego silnika benzynowego 1.5 o mocy 170 KM oraz hybryd – Hybrid+ o łącznej mocy 224 KM lub 272-konnej hybrydy plug-in, pozwalającej przejechać na prądzie do 100 km.

Dodatkowo MG udowadnia, że technologiczne zaawansowanie, bogate wyposażenie i odczuwalnie wysoka jakość nie muszą wiązać się z dużym wydatkiem. Standardowy cennik otwiera kwota 117 900 zł za odmianę benzynową, a obecnie obowiązuje promocja, która pozwala kupić ten model jeszcze taniej. Hybrid+ kosztuje od 137 900 zł, a plug-in od 164 500 zł. W przypadku tych napędów również dostępne są duże rabaty.

Dla przedsiębiorców przygotowany został bardzo atrakcyjny leasing od 101 proc., a osoby fizyczne mogą skorzystać z nieoprocentowanego kredytu 50/50. Ci, którzy wybiorą wersję ze 170-konnym silnikiem benzynowym, dostaną też kartę paliwową Orlen pokrywającą równowartość paliwa na 10 tys. km. Z taką ofertą MG powinno jeszcze wyżej piąć się w słupkach sprzedaży.

Płatna współpraca z MG
Wybrane dla Ciebie
Obstawili autostradę i sprawdzali. Akcja w trzech województwach
Obstawili autostradę i sprawdzali. Akcja w trzech województwach
Mechanik o używanych autach. Mówi, jakie lepiej omijać
Mechanik o używanych autach. Mówi, jakie lepiej omijać
Fiat wraca do rodzinnych aut. Premiera już w styczniu
Fiat wraca do rodzinnych aut. Premiera już w styczniu
Idą ułatwienia. Zmiany w przepisach o pojazdach autonomicznych
Idą ułatwienia. Zmiany w przepisach o pojazdach autonomicznych
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Będzie nowa klasa aut M1E. Ma rozwiązać problem drogich elektryków
Problem chińskich aut. Rząd już reaguje
Problem chińskich aut. Rząd już reaguje
Prezydent podpisał. Zielone rejestracje dla używanych aut
Prezydent podpisał. Zielone rejestracje dla używanych aut
Szef Volkswagena: obecne Polo jest ostatnim spalinowym
Szef Volkswagena: obecne Polo jest ostatnim spalinowym
Są prognozy cen paliw na święta. Prezent czy rózga dla kierowców?
Są prognozy cen paliw na święta. Prezent czy rózga dla kierowców?
Gigantyczne zakupy. Mazowiecka policja odebrała 209 nowych radiowozów
Gigantyczne zakupy. Mazowiecka policja odebrała 209 nowych radiowozów
Porsche przywróciło Carrerę GT do fabrycznego stanu. Właściciel zachwycony
Porsche przywróciło Carrerę GT do fabrycznego stanu. Właściciel zachwycony
Przewoził pocięte auta. Grozi mu surowa kara
Przewoził pocięte auta. Grozi mu surowa kara