SUV z efektem "wow", ale bez przepłacania. MG HS łączy luksus z rozsądkiem
Atrakcyjny, wyróżniający się design, bogate wyposażenie i aż trzy opcje napędu do wyboru, wliczając w to nowoczesne hybrydy – nowe MG HS wjechało w oblegany segment bez żadnych kompleksów i z każdym miesiącem pnie się w górę w statystykach sprzedaży. Analizując ofertę, łatwo zrozumieć dlaczego.
W październiku 2025 r. MG HS było czwartym najpopularniejszym modelem wśród polskich klientów indywidualnych. Jak na rynkowego nowicjusza, w dodatku reprezentanta marki, która niedawno pojawiła się w Polsce, to rewelacyjny wynik. Co stoi za tym sukcesem?
Wystarczy spojrzeć na zdjęcia, by zrozumieć, dlaczego HS budzi zainteresowanie. To okazały, dobrze narysowany SUV, który zgrabnie łączy elegancję i nowoczesność z odrobiną sportowego "pazura".
Do zalet można też zaliczyć wymiary. 4655 mm długości, 2765 mm rozstawu osi i 507-litrowy bagażnik plasuje MG HS powyżej średniej dla segmentu. Równie hojnie co przestrzenią, MG obdarowuje również wyposażeniem, które już w standardzie jest bogate.
Poza pełnym pakietem zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy dostajemy m.in. kamerę cofania, rozbudowane multimedia z 12,3-calowym ekranem i nawigacją, bezkluczykowy dostęp czy świetnie wyglądające, 19-calowe felgi. Wyższy wariant Exclusive ma do zaoferowania jeszcze więcej.
Za sukcesem modelu HS stoi nie tylko wygląd i wyposażenie, ale także zróżnicowanie gamy silników. Wybór składa się z trzech rodzajów napędu: podstawowego silnika benzynowego 1.5 o mocy 170 KM oraz hybryd – Hybrid+ o łącznej mocy 224 KM lub 272-konnej hybrydy plug-in, pozwalającej przejechać na prądzie do 100 km.
Dodatkowo MG udowadnia, że technologiczne zaawansowanie, bogate wyposażenie i odczuwalnie wysoka jakość nie muszą wiązać się z dużym wydatkiem. Standardowy cennik otwiera kwota 117 900 zł za odmianę benzynową, a obecnie obowiązuje promocja, która pozwala kupić ten model jeszcze taniej. Hybrid+ kosztuje od 137 900 zł, a plug-in od 164 500 zł. W przypadku tych napędów również dostępne są duże rabaty.
Dla przedsiębiorców przygotowany został bardzo atrakcyjny leasing od 101 proc., a osoby fizyczne mogą skorzystać z nieoprocentowanego kredytu 50/50. Ci, którzy wybiorą wersję ze 170-konnym silnikiem benzynowym, dostaną też kartę paliwową Orlen pokrywającą równowartość paliwa na 10 tys. km. Z taką ofertą MG powinno jeszcze wyżej piąć się w słupkach sprzedaży.