SsangYong Tivoli z 3‑cylindrowym silnikiem 1.2 T‑GDI. Ceny modelu w Polsce

SsangYong Tivoli doczekał się nowego, 3-cylindrowego silnika 1.2 z doładowaniem. Mimo niewielkiej pojemności można tu liczyć na przyzwoitą moc 128 KM. Nieźle kształtują się też ceny. SsangYong wycenił podstawową odmianę na 64 200 zł.

Mały crossover Tivoli prezentuje się całkiem przyjemnie.
Mały crossover Tivoli prezentuje się całkiem przyjemnie.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

11.05.2020 | aktual.: 22.03.2023 11:37

Choć koreańska marka SsangYong nie cieszy się w Polsce przesadną popularnością, warto wziąć pod uwagę jej ofertę jeśli poszukujemy crossovera. Praktyczność idzie tu bowiem w parze z atrakcyjną ceną, a od niedawna także nowoczesnym silnikiem. Trzycylindrowe 1.2 dzięki doładowaniu oferuje przyzwoite 128 KM mocy i aż 230 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Tivoli z nowym motorem jest nieco droższe od dotychczasowej, wolnossącej odmiany. Biorąc jednak pod uwagę kwoty, jakie trzeba zapłacić za konkurentów, nadal jest to całkiem atrakcyjna propozycja. Poniżej prezentujemy listę wersji wraz z cenami i najważniejszymi elementami wyposażenia:

SsangYong Tivoli 1.2 T-GDI - wersje wyposażenia

[*]Crystal - Podstawowy wariant wyceniony na 64 200 zł. Dostaniemy tu tempomat, światła LED do jazdy dziennej i systemy wspomagające kierowcę. Niestety brakuje klimatyzacji oraz radia, co w obecnych czasach dziwi. Dodatki te dostaniemy w pakiecie za 4800 zł, który mocno winduje cenę.

[*]Amber - Tutaj zarówno klimatyzacja, jak i radio są już standardem. Podobnie jak klamki i lusterka w kolorze nadwozia czy 16-calowe felgi sprawiające, że Tivoli prezentuje się znacznie atrakcyjniej. Cena? Od 72 200 zł.

[*]Quartz - Topowa (dla tego silnika) odmiana zdaje się mieć najwięcej sensu. Automatyczna klimatyzacja, ambientowe oświetlenie czy multimedia z 8-calowym ekranem, Android Auto i CarPlay to elementy pozwalające określić wyposażenie mianem przyzwoitego. Za taki wariant trzeba wyłożyć 82 200 zł.

Obraz
© mat. prasowe

Pozostałe wydania Onyx i Sapphire zarezerwowane są wyłącznie dla mocniejszych wariantów napędu: benzynowego 1.5 163 KM oraz diesla 1.6 136 KM. Co ciekawe, w cenniku nie znajdziemy skrzyni automatycznej, ani tym bardziej napędu na cztery koła. O ile ten drugi można przeboleć, brak automatu może odstraszyć sporą rzeszę klientów.

Źródło artykułu:WP Autokult
SsangYongSsangYong Tivolicrossover/suv
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)