Odświeżony SsangYong Tivoli jeszcze w 2019 roku. Ma zupełnie nowe wnętrze

Marka SsangYong przygotowała duże zmiany dla modelu Tivoli, który w najnowszej odsłonie zadebiutuje na polskim rynku jeszcze w tym roku. Nie jest to co prawda hit w segmencie crossoverów, ale warto zainteresować się tym modelem.

SsangYong odświeża Tivoli. Czy to sprawi, że będzie się lepiej sprzedawał? Trzeba będzie przyjść do salonu, bo największe zmiany zaszły we wnętrzu.
SsangYong odświeża Tivoli. Czy to sprawi, że będzie się lepiej sprzedawał? Trzeba będzie przyjść do salonu, bo największe zmiany zaszły we wnętrzu.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

24.05.2019 | aktual.: 28.03.2023 10:56

Wizualnie samochód zachował swoją bryłę, która nie każdemu przypadła do gustu. Zmiany stylistyczne objęły w dużej mierze przedni pas. Zderzak jest całkowicie nowy, również grill i światła zyskały inny wygląd. Z tyłu pojawiły się nowe lampy, zderzak oraz klapa bagażnika ze zmienionym przetłoczeniem.

Bardziej istotne są zmiany wnętrza. Deska rozdzielcza wygląda zupełnie inaczej. Zmieniono nie tylko część środkową z nowoczesnym wyświetlaczem systemu multimedialnego o przekątnej 8 lub 9 cali. Nawet część po stronie pasażera ma inny kształt. Natomiast przed kierowcą pojawia się 10,25-calowy ekran pełniący funkcję wskaźników i komputera pokładowego.

SsangYong Tivoli
SsangYong Tivoli© fot. mat. prasowe

Kabina zyskała nastrojowe oświetlenie, są też nowe fotele przednie oraz tylna kanapa. Kształt lepiej dopasowano do ciał pasażerów, a przez zmianę tylnej kanapy zyskano więcej przestrzeni na kolana.

Silniki turbo

SsangYong dostosowując Tivoli do wymagań prawnych oraz potrzeb klientów, wyposażył auto w zupełnie nowy silnik benzynowy 1,5 o mocy 163 KM. Dzięki turbodoładowaniu uzyskuje 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego w przedziale od 1500 do 4500 obr./min. To spora zmiana względem niezłego, ale dość słabego silnika wolnossącego 1,6 o mocy 128 KM.

SsangYong Tivoli
SsangYong Tivoli© fot. mat. prasowe

Silnik Diesla został delikatnie zmodyfikowany. Ma pojemność 1,6 litra i moc 136 KM, czyli o 21 KM większą niż wcześniej. Maksymalny moment obrotowy dostępny przy zastosowaniu automatycznej skrzyni biegów został zwiększony do 324 Nm. Dodano więc 24 Nm.

Źródło artykułu:WP Autokult
SsangYongSsangYong Tivolisegment j
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)