Renault odświeżyło swojego hitowego crossovera. Jak zmienił się Kadjar?

Po 3 latach od rynkowego debiutu, Renault zdecydowało się na delikatny facelifting modelu Kadjar. Co poprawiono? Czy mimo upływu lat, francuski crossover nadal stanowi atrakcyjną propozycję?

Wizualnie Kadjar nie zmienił się znacząco. Większość nowości znajdziemy pod maską.Wizualnie Kadjar nie zmienił się znacząco. Większość nowości znajdziemy pod maską.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Na pierwszy rzut oka trudno zauważyć różnice w stosunku do dotychczasowego wydania. Największą różnicę stanowi chromowana atrapa chłodnicy o delikatnie zmienionym kształcie. Nowe są także światła LED do jazdy dziennej, a w wyższych wersjach wyposażenia można liczyć na oświetlenie przeciwmgłowe, które także wykorzystuje diody.

Wprawne oko dostrzeże również delikatnie przeprojektowane zderzaki. Reszta jest typowo liftingowa kosmetyką w postaci odświeżonej gamy felg, kolorów nadwozia i opcji. Liczymy, że Renault popracowało nad jakością spasowania kabiny, która dotychczas nie powalała na kolana. Wiadomo, że przeprojektowano konsolę środkową i system multimedialny. Poprawiono też materiały wykończeniowe i wzbogacono ich gamę.

Obraz
© mat.prasowe

Najważniejsza nowość jaką przynosi facelifting stanowią jednak silniki, a konkretniej benzynowy motor 1,3 TCe wyposażony w filtr cząstek stałych. To jednostka wykorzystywana także przez Mercedesa. W Kadjarze będzie dostępna w dwóch wariantach mocy: 140 KM i 160 KM. Do wyboru sześciobiegowa przekładnia manualna oraz dwusprzęgłowy automat.

Chętni na diesla także nie będą czuć się zawiedzeni. Mogą zdecydować się na wariant 115 lub 150-konny. Ten pierwszy, to dobrze znane 1,5 dCi. Mocniejszy natomiast jest zupełnie nową jednostką 1,7 dCi. Opcjonalnie może współpracować ze skrzynią automatyczną i napędem na cztery koła, znanym z Nissana Qashqai.

Ceny i szczegółowa specyfikacja nie są jeszcze znane. Niebawem powinno się to zmienić. Odświeżony Kadjar trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/17] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony