Styliści nie próbowali ukrywać rozmiarów. Wręcz przeciwnie. © Licencjodawca | Aleksander Ruciński

Pierwsza jazda: BMW X3 - większe, bardziej cyfrowe, ale wciąż z sześcioma cylindrami

Aleksander Ruciński
23 września 2024

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Czwarta generacja hitowego SUV-a z Bawarii dołącza do gamy najnowszych modeli marki definiowanych okazałymi rozmiarami, technologicznym zaawansowaniem i odważną stylistyką. I choć nie przypadnie do gustu każdemu, ma duże szanse, by powtórzyć sukces poprzedników.

Patrzcie, jaki jestem wielki!

Auta rosną z generacji na generację - wiadomo to nie od dziś, a X3 nie jest wyjątkiem. Czwarta odsłona zachowała rozstaw osi poprzednika wynoszący 2865 mm, ale zyskała większe zwisy, co przełożyło się na dodatkowe 34 mm długości i wynik 4755 mm. To więcej niż w przypadku pierwszej generacji X5...


Artykuł dostępny tylko dla zalogowanego użytkownika

Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta

Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.

Nie masz konta? Zarejestruj się z 1login od WP
Źródło artykułu:WP Autokult
BMWBMW X3suv