Mercedes 450 SL (R107) - drzwi
Drzwi zostały już rozbrojone i zdjęte z samochodu. Zaczynamy zrywać lakier, żeby zobaczyć stan blachy. Najpierw drzwi prawe.
09.08.2014 | aktual.: 09.08.2014 20:06
Jak widać stan drzwi jest bardzo dobry. Drzwi zostają jeszcze dobrze sprawdzone, żeby wyłapać wszelkie nierówności. Najlepsza do tego jest wprawiona ręka lakiernika :)
Bierzemy się za drzwi lewe. Zdzieramy lakier i już na początku niespodzianka - zaawansowana korozja.
Zdzieramy lakier dalej i tak prezentuje sie goła blacha.
Po prawej stronie widać na nich małe podłużne wgniecenie. Miejsce to naprawiamy spoterem. Tak to wygląda po naprawie:
Zbliżenie na skorodowane miejsce
Drzwi bierzemy na warsztat. Będziemy wycinać korozję i wstawiać łatkę. Tu drzwi po wycięciu skorodowanego miejsca. Niestety trochę ciemne zdjęcia.
Na początku łapiemy łatkę punktowo w kilku miejscach. Potem spawamy dookoła.
Spawy od czasu do czasu trzeba opukać, aby wyeliminować naprężenia. Pod spód podkładamy żelazko blacharskie, a z góry opukujemy małym młotkiem blacharskim. Spawy szlifujemy na równo.
Poniżej ostatnie zdjęcie jakie zostało zrobione podczas tego procesu.