Czym jeżdżą polscy siatkarze? Niektóre z aut robią wrażenie
Siatkówka, mimo ogromnych sukcesów polskiej reprezentacji, nie jest tak popularnym sportem jak piłka nożna. Przekłada się to na zarobki, a przez to również na samochody, jakimi jeżdżą nasi siatkarze. Nie oznacza to jednak, że wśród reprezentantów kadry brakuje użytkowników ciekawych aut.
25.09.2019 | aktual.: 22.03.2023 17:59
Bentley, Aston Martin, a nawet Porsche - w przeciwieństwie do piłkarzy, samochodów żadnej z tych marek nie znajdziecie w garażach polskich siatkarzy. Ci upodobali sobie szczególnie nieco skromniejsze Audi i BMW. Nie brakuje też Mercedesów oraz Volkswagenów, nierzadko w bogatych i mocnych konfiguracjach, dzięki którym można wyróżnić się na drodze. Przykładem może być chociażby Audi SQ7 Dawida Konarskiego.
Dawid Konarski - Audi SQ7
Czerwony SUV z potężnym, 435-konnym dieslem V8 jest jednym z ciekawszych aut polskich siatkarzy. Mimo dużych rozmiarów auto rozpędza się do setki w zaledwie 4,9 sekundy i osiąga maksymalnie 250 km/h. To z pewnością parametry godne dwukrotnego złotego medalisty. Cennik tego modelu rozpoczyna się kwotą 450 tys. zł.
Paweł Zatorski - Audi A6 Avant
Audi to jedna z ulubionych marek siatkarzy reprezentujących nasz kraj. Na model z Ingolstadt zdecydował się też Paweł Zatorski, który jeździ białym A6 Avant. Duże kombi sprawdza się jako codzienny środek transportu dla całej rodziny. Szczególnie, że ta niedawno powiększyła się o kolejnego członka. Cena takiego samochodu z podstawowym wyposażeniem wynosi obecnie 212,5 tys. zł.
Mateusz Bieniek - Audi A6 Avant
Dokładnie tym samym modelem, choć poprzedniej generacji, jeździ Mateusz Bieniek. Raczej już niedługo, ponieważ auto zostało niedawno wystawione na sprzedaż na jednym z portali ogłoszeniowych. Wyceniono je na 189 999 zł.
Fabian Drzyzga i Piotr Nowakowski - Mercedes E 220d
Koledzy z drużyny jeżdżą dokładnie takimi samymi Mercedesami. To granatowe klasy E ze 194-konnymi dieslami. Dostojne limuzyny nie są ich jedynymi modelami z gwiazdą na masce. Piotr Nowakowski ma jeszcze Mercedesa GLK, a Fabian Drzyzga - CLA Shooting Brake. Cena podstawowego wariantu pierwszego z tych aut to: 213,7 tys. zł, a ostatniego 137,4 tys. zł. Model GLK nie jest już oferowany przez Mercedesa.
Damian Wojtaszek - Mercedes CLA
Nieco mniejszym sedanem niż zespołowi koledzy jeździ Damian Wojtaszek. Szary Mercedes CLA poprzedniej generacji nie jest może najpraktyczniejszą propozycją na rynku. Z pewnością jednak pozwala się wyróżnić. Cena "podstawy" to 132,1 tys. zł.
Karol Kłos - Mercedes GLC Coupe
Karol Kłos to kolejny z polskich siatkarzy, który posiada więcej niż jednego Mercedesa. Na co dzień jeździ czerwonym SUV-em GLC Coupe, a gdy chce zaszaleć, siada za kierownicą nieco starszego, kompaktowego A45 AMG. Ceny nowych aut rozpoczynają się dziś odpowiednio od 200,9 tys. zł oraz 189,9 tys. zł.
Maciej Muzaj - BMW Serii 3 GT
Młody reprezentant polski zamiast Audi lub Mercedesa zdecydował się na BMW. I to w wersji, która udanie łączy praktyczność z ciekawym wyglądem. Choć siatkarz raczej nie chwali się swoim autem, kilkukrotnie widziano go w Serii 3 GT. Za taki model w salonie trzeba było zapłacić przynajmniej 171,9 tys. zł.
Wilfredo Leon - Volkswagen T-Roc
Polski siatkarz kubańskiego pochodzenia korzysta z raczej skromnego środka transportu. Jest nim mały crossover Volkswagen T-Roc - prezent od klubu Sir Safety Perugia, w którym gra na co dzień. Podstawowa cena tego modelu wynosi 84,2 tys. zł.