Audi wyceniło A6 Avant. Na razie dostępne tylko z dieslem

Audi agresywnie odświeża swoją gamę modelową. Najnowszą pozycją jest Audi A6 Avant, czyli największe kombi jakie marka z czterema pierścieniami w logo ma do zaoferowania. Na razie poznaliśmy cenę jednej wersji.

Audi A6 AvantAudi A6 Avant
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Mateusz Lubczański

Jeszcze niedawno mieliśmy okazję dowiedzieć się o pierwszych cenach topowego Audi Q8, a już polski oddział niemieckiej marki informuje nas o kwocie, jaką przyjdzie nam zapłacić za Audi A6 Avant. Największe kombi oferowane będzie – przynajmniej na razie – z mocną jednostką wysokoprężną ukrytą pod oznaczeniem 50 TDI. Ceny nowego Audi A6 Avant 50 TDI quttro tiptronic zaczynają się od 308 200 zł.

Dla przypomnienia, wersję sedan wyceniono na 296 600 zł. Kombi – co przecież oczywiste – wyróżnia się większą przestrzenią z tyłu. Audi A6 Avant ma bagażnik o pojemności 565 l, który może zostać powiększony do 1680 l po złożeniu kanapy.

Audi A6 Avant

Takie auto ma pod maską 6-cylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 286 KM. Jednostka wspomagana jest przez układ mild hybrid, którego obecność wynika z zastosowania 48-woltowej instalacji elektrycznej. W standardzie otrzymujemy między innymi przednie reflektory LED. Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdziemy dynamiczny układ czterech kół skrętnych, system nawigacji MMI navigation plus, zawieszenie sportowe czy pakiety stylistyczne S line.

Audi A6 Avant
Audi A6 Avant © mat. prasowe

Samochód można już zamawiać u dealerów. Później w ofercie pojawi się najprawdopodobniej odmiana z benzynową jednostką, również o pojemności 3 litrów. Taki silnik generuje aż 340 KM. Finalnie gamę uzupełnią silniki czterocylindrowe, które z racji pojemności dwóch litrów zakwalifikują się do niższej stawki akcyzy.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było