Wheelsandmore popieściło Gallardo

Lamborghini Gallardo często jest polepszane przez tunerów. Są osoby, które twierdzą, że tego samochodu po prostu nie wypada tuningować. Coś w tym jest - zmieniona formuła wozu może sprawić, że znajdująca się w nim dusza umrze. Firma Wheelsandmore udowadnia jednak, że Gallardo przerobić można i... wcale niczym to nie grozi. Jedynym skutkiem ubocznym jest przyrost mocy.

Gallardo-01Gallardo-01
Mateusz Gajewski

Lamborghini Gallardo często jest polepszane przez tunerów. Są osoby, które twierdzą, że tego samochodu po prostu nie wypada tuningować. Coś w tym jest - zmieniona formuła wozu może sprawić, że znajdująca się w nim dusza umrze. Firma Wheelsandmore udowadnia jednak, że Gallardo przerobić można i... wcale niczym to nie grozi. Jedynym skutkiem ubocznym jest przyrost mocy.

Wersja przygotowana przez Wheelsandmore zamiast 560KM posiada aż 620KM mocy. Udało się to uzyskać poprzez przeprogramowanie jednostki zarządzającej pracą silnika, a także po użyciu sportowego wydechu, z nierdzewnej stali.

Gallardo-02
Gallardo-02

Tuner pomyślał także o ulepszeniu hamulców. Dzięki nowym 8-tłokowym zaciskom z przodu i 6-tłokowym z tyłu, pędzące z dużą prędkością Gallardo zatrzyma się dość efektywnie. Zestaw tuningowy zawiera także 20-calowe felgi, wraz ze sportowymi gumami od firmy Dunlop. Rozmiar z przodu to 235/30, natomiast z tyłu są ogromne 305/25.

Do tego dochodzi hydrauliczne zawieszenie, które w razie potrzeby można lekko unieść lub opuścić, oraz aerodynamiczny zestaw. Ceny poszczególnych usprawnień są dość drogie, ale zakochany posiadacz Gallardo zapewne nawet nie zerknie na nie.

Gallardo-03
Gallardo-03

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam