WAŻNE
TERAZ

Wszystko jasne. Papież wybrał nowego metropolitę krakowskiego

Volkswagen Polo przeszedł lifting. Jeśli będzie ciemno, poznasz go z kilometra

Volkswagen odświeżył swojego zawodnika w segmencie B – Polo. Mały hatchback dostał dawkę technologicznych sterydów, by dotrzymać kroku współczesnym potrzebom klientów. To oznacza oczywiście większe ekrany.

Volkswagen PoloVolkswagen Polo
Źródło zdjęć: © fot. materiały prasowe / Volkswagen
Mariusz Zmysłowski

Zanim porozmawiamy o calach dotykowego przepychu, przyjrzyjmy się nadwoziu. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to LED-owy pas łączący przednie światła. Po tym chyba najłatwiej odróżnimy poliftowe Polo od jego poprzednika. Ozdobne oświetlenie w nowych volkswagenach rzuca się w oczy szczególnie w ciemnościach.

Nie tylko listwa jest nowością - same światła również zostały przeprojektowane, standardem są reflektory LED, a za dopłatą możemy dostać z przodu Matrix LED-y, ale to ten wyżej wspomniany pas będzie najbardziej charakterystyczną różnicą.

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo © fot. materiały prasowe / Volkswagen

Pod delikatnie przemodelowanym nadwoziem kryje się spory zestaw cyfrowych nowości. Dostępne na pokładzie Polo asystenty Volkswagen opakował w eleganckie sreberko podpisane IQ.Drive Travel Assist. W środku dostaniemy m.in. tempomat adaptacyjny i system utrzymania pasa ruchu. Za dopłatą oczywiście. Standardem jest za to pasywna kontrola toru jazdy.

Nowością nawiązującą do Golfa jest opcjonalna klimatyzacja wyposażona w dotykowe suwaki do kontroli temperatury. Z jakiegoś powodu producenci nadal uważają, że czymś lepszym jest przeniesienie funkcji, które do tej pory można było bezwzrokowo obsłużyć po omacku pokrętłami lub przyciskami do niewyczuwalnych, macanych paneli.

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo © fot. materiały prasowe / Volkswagen

Jak już zapowiedziałem, na pokładzie nowego Volkswagena Polo nie zabraknie całego zestawu dużych ekranów. Flagowy infotainment składa się z 10,25-calowych zegarów cyfrowych oraz 9,2-calowego wyświetlacza do multimediów. W niższych wersjach standardem będzie zestaw odpowiednio 8- i 6,5-calowy.

Volkswagen Polo po liftingu – gama silnikowa

Pod maską bez zaskoczeń. Polo będzie napędzane gamą litrowych jednostek benzynowych. Najsłabsza z nich to 1.0 MPI rozwijające 80 KM. Więcej mocy zapewni 1.0 TSI generujące 95 lub 110 KM. Najmocniejszy wariant będzie parowany wyłącznie z 7-biegowym DSG.

W gamie nie zabraknie także sportowej odmiany GTI, ale szczegóły dotyczące tego modelu po liftingu dopiero poznamy. Na razie poszukiwacze charakternego wyglądu muszą zadowolić się pakietem stylistycznym R-Line.

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo © fot. materiały prasowe / Volkswagen

Lifting Polo to bardzo eleganckie odświeżenie, wprowadzające ten model w dobrej formie w drugą dekadę XXI w. Bez względu na to, czy panele dotykowe nam się podobają, czy nie, trzeba przyznać, że wnętrze Polo po liftingu wygląda świeżo i nowocześnie.

Auto trafi do salonów w drugiej połowie 2021 roku.

Volkswagen Polo po liftingu (2021) - galeria zdjęć

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/19] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Ten Lexus ES przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Ten Lexus ES przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Będą nowe uprawnienia na prawo jazdy kat. B. Rząd podał wstępną datę
Będą nowe uprawnienia na prawo jazdy kat. B. Rząd podał wstępną datę
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h dostanie mandat
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h dostanie mandat
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
35-latek ukradł busa z hurtowni. Wrócił następnego dnia pijany
35-latek ukradł busa z hurtowni. Wrócił następnego dnia pijany
52 mandaty w trakcie jednej kontroli. Kierowcy byli na celowniku od dawna
52 mandaty w trakcie jednej kontroli. Kierowcy byli na celowniku od dawna
Nowa ekspresówka na północy. Połączy dwie ważne trasy
Nowa ekspresówka na północy. Połączy dwie ważne trasy
Chcieli oszukać system. Dostali 200 punktów karnych i mandaty
Chcieli oszukać system. Dostali 200 punktów karnych i mandaty
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇