Toyota bZ4X teraz nawet 42 tys. zł taniej. Dołącz do rewolucji na atrakcyjnych warunkach

Toyota bZ4X to pierwszy globalny samochód elektryczny Toyoty, który powstał na modułowej platformie e-TNGA. Teraz ekologiczna rewolucja jest jeszcze bliżej twojego garażu, dzięki specjalnej ofercie na egzemplarze z rocznika 2023 we wszystkich wersjach wyposażenia. Korzyści wynoszą nawet 42 tys. zł, a do tego możesz liczyć na atrakcyjne warunki finansowania.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

W ostatnich latach Toyota stała się liderem, jeśli chodzi o ofertę i sprzedaż samochodów z napędem hybrydowym. Miliony klientów na całym świecie zaufały technologii przyszłości. Teraz przyszedł czas na kolejny krok w postaci modułowej platformy dla samochodów elektrycznych e-TNGA. Na czym polega jej wyjątkowość?

W pełni zelektryfikowany napęd daje inżynierom więcej swobody. W tym przypadku baterie zostały zamontowane płasko jako integralna część podłogi, dzięki czemu uzyskano bardzo sztywną i odporną konstrukcję o nisko położonym środku ciężkości. Jej modułowy charakter pozwala łatwo dostosowywać platformę do różnych wielkości samochodów o różnych typach nadwozia. Pierwszym autem zbudowanym na tej platformie jest crossover bZ4X.

Moc możliwości

Toyota bZ4X jest oferowana z dwoma wariantami napędu. W wersji z napędem na przód ma maksymalną moc 204 KM. Bateria o pojemności 71,4 kWh brutto pozwala pokonać nawet 512 km na jednym ładowaniu, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 s. W wersji z elektrycznym napędem na cztery koła XMODE moc wynosi 218 KM, a zasięg do 461 km. Sprint od 0 do 100 km/h trwa 6,9 s. Napęd XMODE składa się z dwóch silników elektrycznych o mocy 80 kW każdy i ma dodatkowe terenowe tryby jazdy, które zapewniają stabilność w każdych warunkach.

© materiały partnera

Ładowanie do 80 proc. trwa ok. 30 min z wykorzystaniem ładowarki o mocy szczytowej 150 kW (CCS2). Toyota daje fabryczną gwarancję na baterię do 8 lat lub 160 tys. km przebiegu, ale w ramach programu Extended Battery Care można ją wydłużyć do 10 lat i 1 mln km, pod warunkiem dokonywania corocznego przeglądu. W standardzie znajdziemy kabel do ładowania o długości 7,5 m z wtyczką typu 2 i pokrowcem.

Tysiące korzyści

Kupując Toyotę bZ4X możesz liczyć na najnowsze systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-Mate, z trzecią generacją Toyota Safety Sense wraz z możliwością aktualizacji online. Na pokładzie jest też system multimedialny Toyota Smart Connect. Oprócz bogatego wyposażenia standardowego dostaniesz nakładki progowe i dywaniki welurowe.

© materiały partnera

Producent przygotował też atrakcyjną ofertę na samochody z rocznika 2023, w ramach programu KINTO ONE, z uwzględnieniem dopłaty z programu "Mój elektryk". Wersja Comfort jest dostępna już od 204 900 zł, więc oszczędzasz 42 tys. zł względem ceny katalogowej.

W Leasingu KINTO ONE dla firm miesięczna rata wynosi 1236 zł netto, a w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE – 1520 zł brutto. W standardzie są tutaj felgi aluminiowe o średnicy 18 cali, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, światła w technologii LED, kamera cofania i 8-calowy ekran dotykowy.

Za wersję Prestige z napędem na przód zapłacisz teraz od 221 900 zł – z kolei od 235 900 zł za napęd XMODE. Ta wersja ma w standardzie tapicerkę materiałową z elementami skóry syntetycznej, podgrzewane fotele i kierownicę, podgrzewane wycieraczki przedniej szyby, elektrycznie unoszoną klapę bagażnika, ładowarkę indukcyjną i system Toyota Smart Connect z ekranem o przekątnej 12,3 cala oraz nawigacją działającą w trybie online i offline. Można ją dodatkowo wzbogacić o pakiet Tech w cenie 3 tys. zł. Miesięczna rata w Leasingu KINTO ONE wynosi od 1512 zł netto, a w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE – od 1860 zł brutto

© materiały partnera

Najbogatszy wariant Executive kosztuje teraz od 242 900 zł z napędem na przód lub od 256 900 zł z napędem XMODE, a to oznacza 42 tys. zł korzyści. Miesięczna rata Leasingu KINTO ONE wynosi 1815 zł netto, a Leasingu Konsumenckiego KINTO ONE – 2232 zł brutto.

W tej wersji Toyota bZ4X ma felgi aluminiowe o średnicy 20 cali, tapicerkę ze skóry syntetycznej, wentylowane fotele przednie, kamerę monitorującą kierowcę (DCM), zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), panoramiczny dach, dwukolorowe malowanie nadwozia oraz system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM).

Płatna współpraca z Toyota

Wybrane dla Ciebie

Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Test długodystansowy: Ile zmieści się w bagażniku Mazdy CX-60?
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Tanie ściganie w Polsce. Pojechałem w Toyota GR Cup
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Jedziesz na urlop? Uważaj na ceny paliw przy głównych trasach
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Dziesięcioletni Polak za kierownicą wyczynowego GR Yarisa. Tak wygląda jego trening
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Uważaj na takie miejsca. Zasada prawej strony, ale inaczej
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Tysiące mandatów. Policja łapie rowerzystów. Kary 2500 zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nie Dacia i nie "chińczyki". Alternatywy do 100 tys. zł
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
Nowa Mazda CX-5. Większa, pojemniejsza i... słabsza?
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Jedno paliwo tanieje, drugie wciąż drogie. Wiemy, jak będzie w przyszłym tygodniu
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"
Test: Toyota Land Cruiser 250 z przyczepą - kto wsiadł, mówił, że "nic nie czuć"