To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż

Importer marki Jeep potwierdził, że kultowy Wrangler nie będzie już oferowany klientom w Polsce. To ostatnia szansa na zakup tej wspaniałej terenówki.

Jeep WranglerJeep Wrangler
Źródło zdjęć: © Autokult
Marcin Łobodziński

Plotki na ten temat pojawiały się już dawno, ale nie do końca zgadzały się z działaniami importera. Kiedy w środowisku off-roadowym mówiono, że to ostatni rok Wranglera, Jeep nagle wprowadził na rynek samochód z silnikiem benzynowym bez hybrydy. Niestety przyszedł czas na kultową terenówkę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jeep Wrangler 4xe, czyli jak jeździ elektryczna terenówka

Mamy stanowisko importera:

Obecnie klienci marki Jeep w Polsce mogą kupić kultowego Wranglera już tylko jako samochody dostępne "od ręki". Oferta obejmuje dwie wersje napędu: 4xe Plug-in Hybrid oraz benzynową. Można się z nią zapoznać zarówno w salonach autoryzowanych dealerów marki, jak i online na stronie: salon.jeep.pl. Dla osób zainteresowanych Wranglerem jest to bardzo dobry moment na zakup, ponieważ Jeep dostosowuje swoją europejską ofertę do zmieniających się wymagań rynku i regulacji. Mimo że Wrangler w obecnej formie może nie być częścią najbliższych planów Jeepa w Europie, marka nie rezygnuje z segmentu pojazdów terenowych. Przyszłe plany wobec Wranglera pozostają nieujawnione, jednak Jeep potwierdza dalsze inwestycje w swoje europejskie portfolio – od modelu Avenger, przez premierę nowej generacji Compassa najpierw w Europie, po nadchodzące światowe debiuty Jeepa Wagoneera S i Recona – koncentrując się na pojazdach dopasowanych do regionalnych preferencji i przepisów.

Wojciech Osoś
Public Relations Director Stellantis Polska

Nutka tajemniczości na końcu pozostawia nadzieję. Nadzieję co najwyżej na elektrycznego Wranglera, choć po "sukcesie" Mercedesa z elektryczną Klasą G, marka Jeep może być w tym względzie bardzo ostrożna.

Niemniej, to koniec oficjalnej dystrybucji tego samochodu w Polsce. Na klientów w Polsce czeka jeszcze około 70 aut w cenach od 265 tys. zł za wariant spalinowy do 375 tys. zł za hybrydę plug-in. Ale nie ma też co ronić łez. Po wyprzedaniu wszystkich aut z oficjalnej dystrybucji, pozostanie dobrze rozwinięty prywatny import.

Wybrane dla Ciebie

Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia