To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Importer marki Jeep potwierdził, że kultowy Wrangler nie będzie już oferowany klientom w Polsce. To ostatnia szansa na zakup tej wspaniałej terenówki.
Plotki na ten temat pojawiały się już dawno, ale nie do końca zgadzały się z działaniami importera. Kiedy w środowisku off-roadowym mówiono, że to ostatni rok Wranglera, Jeep nagle wprowadził na rynek samochód z silnikiem benzynowym bez hybrydy. Niestety przyszedł czas na kultową terenówkę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jeep Wrangler 4xe, czyli jak jeździ elektryczna terenówka
Mamy stanowisko importera:
Obecnie klienci marki Jeep w Polsce mogą kupić kultowego Wranglera już tylko jako samochody dostępne "od ręki". Oferta obejmuje dwie wersje napędu: 4xe Plug-in Hybrid oraz benzynową. Można się z nią zapoznać zarówno w salonach autoryzowanych dealerów marki, jak i online na stronie: salon.jeep.pl. Dla osób zainteresowanych Wranglerem jest to bardzo dobry moment na zakup, ponieważ Jeep dostosowuje swoją europejską ofertę do zmieniających się wymagań rynku i regulacji. Mimo że Wrangler w obecnej formie może nie być częścią najbliższych planów Jeepa w Europie, marka nie rezygnuje z segmentu pojazdów terenowych. Przyszłe plany wobec Wranglera pozostają nieujawnione, jednak Jeep potwierdza dalsze inwestycje w swoje europejskie portfolio – od modelu Avenger, przez premierę nowej generacji Compassa najpierw w Europie, po nadchodzące światowe debiuty Jeepa Wagoneera S i Recona – koncentrując się na pojazdach dopasowanych do regionalnych preferencji i przepisów.
Nutka tajemniczości na końcu pozostawia nadzieję. Nadzieję co najwyżej na elektrycznego Wranglera, choć po "sukcesie" Mercedesa z elektryczną Klasą G, marka Jeep może być w tym względzie bardzo ostrożna.
Niemniej, to koniec oficjalnej dystrybucji tego samochodu w Polsce. Na klientów w Polsce czeka jeszcze około 70 aut w cenach od 265 tys. zł za wariant spalinowy do 375 tys. zł za hybrydę plug-in. Ale nie ma też co ronić łez. Po wyprzedaniu wszystkich aut z oficjalnej dystrybucji, pozostanie dobrze rozwinięty prywatny import.