WAŻNE
TERAZ

"Zagrożenie atakiem". Uruchomiono syreny ostrzegawcze w Świdniku

Spartanin z telefonem komórkowym

Na naszym blogu mieliśmy już tuningowane Mercedesy Klasy S, Maybachy czy nawet Rollsy. Rzadko słyszy się jednak, że któraś z firm tuningowych pokusiła się o "ulepszenie" Land Rovera Defendera - najbardziej spartańskiego auta dostępnego obecnie na rynku.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Pamiętacie film 300? Świetne ujęcia, fenomenalny pokaz możliwości jakie daje najnowocześniejsza technologia kinematografii. Spartanie od małego byli wychowywani tylko i wyłącznie do walki. Już w podstawówce każde dziecko wie, że Sparta była najpotężniejszym starożytnym miastem, które nie uznawało kompromisów.

Spartanie świetnie posługiwali się włóczniami, gdyż do tego właśnie zostali "stworzeni". Gorzej wyszłoby im niańczenie dzieci, zamawianie pizzy przez telefon czy też komentowanie wyścigów Formuły 1. Podobnie jest z Land Roverem Defenderem. Pojazd, którego konstrukcja jest na tyle prosta i uniwersalna, że każda kolejna generacja różni się tylko drobnymi zmianami stylistycznymi. W wersji podstawowej Defender nie ma elektrycznie sterowanych szyb, klimatyzacji, ani centralnego zamka. To dlatego, bo to auto zostało stworzone do jazdy w terenie, a nie do szpanerskich przejażdżek słonecznymi bulwarami.

Obraz

Mimo wszystko, firmy Aznom i Romeo Ferraris postanowiły spróbować swoich sił w tuningu Defendera. Auto dostało nowy lakier, zderzaki z włókna węglowego, czerwone akcenty oraz ciemne felgi. Na zewnątrz nie jest tak źle, gorzej w środku. Pomarańczowo-czarna Alcantara, sportowa kierownica, mnóstwo kolorowych wstawek i włókna węglowego. To dzieło firmy Aznom, specjaliści z Romeo Ferraris zabrali się za jednostkę napędową. Silnik Diesla o pojemności  2.4-litra został wzmocniony do 152 koni mechanicznych.

Dodatkowa moc, dwutonowy lakier oraz ciemne felgi - na plus. Wnętrze - na minus. Jakoś nie wyobrażam sobie tego auta w ciężkim terenie. A szkoda.

Czyżby Spartanin został wykastrowany? [block position="inside"]8952[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił