WAŻNE
TERAZ

"Zagrożenie atakiem". Uruchomiono syreny ostrzegawcze w Świdniku

O dwa rozmiary za duże – Graf Weckerle 911 Carrera S (2013)

Gdy Graf Weckerle pokazało swoje pierwsze auto, zaskoczyło wszystkich. Ferrari 599 GTB miało bardzo podkręcony silnik i strasznie dziwne felgi. W przypadku widocznego na zdjęciach Porsche niestety o supermocnym motorze można zapomnieć, ale koła…

Obraz
Olgierd Lachowski

Obręcze o udziwnionych kształtach, które zainstalowano m.in. w Ferrari 599 GTB Fiorano, są zarezerwowane dla samochodów oznaczanych przez Graf Weckerle jako Comte Noir. W przypadku pozostałych aut tuner nie szaleje z wzorami, jednak jeśli chodzi o nowe Porsche 911 Carrera S, wydaje się, że niemiecka ekipa przegięła ze średnicą obręczy.

Obraz

Mają one bowiem aż 23 cale i na zdjęciach wyglądają na zdecydowanie za duże do tego samochodu. Wydaje się, że największym odpowiednim rozmiarem byłoby 21”. Nie można się jednak przyczepić do wzoru felg. Ich piasty wyglądają lekko, ale solidnie, a poza tym mają dość zachowawczy kształt, który akurat do tego wozu pasuje bardzo dobrze.

Obręcze są chromowane, natomiast piasty pomalowano na biały kolor dopasowując je w ten sposób do barwy nadwozia. Zdaje się, że czerń i biel, to dwa ulubione kolory Graf Weckerle. Karoseria jest całkowicie seryjna i została jedynie ozdobiona niebieskim paskiem.

W Carrerze S znajduje się 3,8-litrowy silnik przeciwsobny o sześciu cylindrach, który Porsche instaluje oczywiście z tyłu. Jednostka napędowa ma moc 400 KM przy 7400 obr./min i maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 5600 obr./min. Auto jest dostępne zarówno z manualną, jak i z dwusprzęgłową zautomatyzowaną skrzynią przekładniową. Do tego nabywca może wybrać wóz z napędem na tylne koła lub na obie osie (wtedy Porsche ma oznaczenie Carrera 4S).

Obraz

W zależności od odmiany maszyna potrzebuje od  4,10 s (Carrera S z pakietem Sport+ i dwusprzęgłową skrzynią) do 4,50 s (Carrera S i Carrera 4S z manualnymi przekładniami) na rozpędzenie się do 100 km/h i osiąga od 297 km/h (Carrera 4S ze skrzynią PDK) do 304 km/h (zwykła Carrera S z ręczną skrzynką).

Konkurencja

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/4] Źródło zdjęć: |

Źródło: autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił