Nissan Patrol Nismo trafił na warsztat Manharta. Zyskał więcej blichtru i doładowanie

Patrol Nismo to jeden z najbardziej wyjątkowych SUV-ów na świecie. Jego duże, lecz niepozorne nadwozie skrywa 5,6-litrowe, wolnossące V8. Firma tuningowa Manhart zapewniła doładowanie. Przy okazji zaszalała też z wyglądem.

Nissan Patrol Nismo ManhartNissan Patrol Nismo Manhart
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Manhart
Aleksander Ruciński

Auto kojarzone głównie z Bliskim Wschodem trafiło na warsztat niemieckiego tunera. Zazwyczaj modyfikuje on konstrukcje BMW, ale czasem robi wyjątki. Nissan Patrol Nismo jest jednym z nich - ku uciesze wielbicieli tuningu.

Co do tego, że auto zostało poddane modyfikacjom, trudno mieć wątpliwości. Z daleka bowiem błyszczy złotymi wstawkami i agresywnym pakietem aerodynamicznym. Są też 24-calowe felgi, które w połączeniu z obniżonym zawieszeniem szczelnie wypełniają nadkola.

Sporo zmieniło się również we wnętrzu, będącym kontynuacją kolorystyki nadwozia. Pikowane wstawki i złote przeszycia rozweselają dość zachowawczą kabinę Patrola. Najważniejsze znajdziemy jednak pod maską.

To 5,6-litrowe V8, które w serii generuje 432 KM mocy i 560 Nm maksymalnego momentu obrotowego, lecz dzięki kompresorowi dołożonemu przez Manharta, obecne parametry są znacznie lepsze - 650 KM i 600 Nm. Całość trafia na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni automatycznej. Na pokładzie jest też nowy, ostrzej brzmiący wydech.

Nissan Patrol Nismo Manhart
Nissan Patrol Nismo Manhart © mat. prasowe / Nissan

Modyfikacje z pewnością zauważalnie poprawiły osiągi, choć tuner nie zdradza jak bardzo. W serii sprint do setki trwa 7,3 sekundy, co nie jest jakoś spektakularnym wynikiem. Trzeba jednak wspomnieć, że ten kolos waży blisko 2,7 tony.

Cena pakietu pozostaje nieznana, choć Manhart chwali się, że ma już pierwsze zamówienia od klientów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/7] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟