Nissan Juke w bogatej, ale drogiej wersji Enigma. Można z nim pogadać

Nissan uzupełnia gamę nowego Juke'a o bogato wyposażone wydanie Enigma. Auto pozwoli wyróżnić się na ulicy, a na pokładzie znajdziemy wygodną, głosową obsługę. Ile trzeba za to zapłacić?

Szarość i czerń - po tym poznacie wersję Enigma.Szarość i czerń - po tym poznacie wersję Enigma.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Enigma to nic innego jak edycja specjalna nowego Juke'a mająca przyciągnąć do salonów bardziej zamożnych klientów, poszukujących miejskiego crossovera, który rozpieści wyposażeniem. Auto wyróżnia się już na pierwszy rzut oka nie tylko za sprawą oznaczeń wyjątkowego wydania, ale i 19-calowych, czarnych felg zarezerwowanych dla tego wariantu.

Enigmatyczny charakter podkreśla szary lakier nadwozia kontrastujący z ciemnym dachem i osłonami lusterek. Najważniejsze jest jednak to, co znajdziemy we wnętrzu. Mowa m.in. o rozbudowanych multimediach z głosowym asystentem Amazon Alexa, umożliwiającym sterowanie pokładowymi funkcjami i aplikacjami.

Standardem jest też usługa Nissan Connect pozwalająca kontrolować status pojazdu, będąc poza nim. W razie potrzeby sprawdzimy m.in. poziom paliwa czy odblokujemy zamki. Dzięki integracji z Amazon Alexa będzie to możliwe również w formie poleceń głosowych.

Chętni na to wydanie muszą jednak przygotować sporą sumę. Ceny egzemplarzy dostępnych od marca 2021 roku wystartują z poziomu 97 330 zł. Dla porównania, bazowy Juke to wydatek w wysokości 76 930 zł. Na drugim końcu skali znajdziemy natomiast topowy wariant Tekna za 100 930 zł.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/6] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było