Nawet 800 KM w niemieckim sedanie. G-Power wzmocniło Mercedesa-AMG C63 S 

Szybkie sedany z Niemiec zdecydowanie należą do ulubionych aut większości tunerów. Tym razem na warsztat trafił Mercedes-AMG C63 S, który już w serii może pochwalić się znakomitymi osiągami.

C63 S od G-Power w kwestii wyglądu nie wyróżnia się niczym, poza kutymi felgami o średnicy 20 cali.C63 S od G-Power w kwestii wyglądu nie wyróżnia się niczym, poza kutymi felgami o średnicy 20 cali.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Specjalistom z G-Power od lat przyświeca hasło "mocy nigdy za wiele", a prezentowany mercedes jest tego najlepszym dowodem. Katalogowe 510 KM mocy i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego robi wrażenie. Ale dlaczego zadowalać się serią, skoro można mieć więcej? G-Power oferuje pakiet modyfikacji, które w podstawowym przypadku podniosą moc 4-litrowego V8 do 592 KM, a w najlepszym do imponujących 790 KM.

Skąd taka różnica? Wszystko zależy od tego, na jak daleko idące modyfikacje się zdecydujemy. Podstawowa propozycja G-Power ogranicza się wyłącznie do elektroniki sterującej pracą silnika. Gratis otrzymamy oczywiście dezaktywację ogranicznika prędkości, co oznacza, że C63 S pojedzie więcej niż 250 km/h. Będzie to 300 km/h.

Obraz
© mat.prasowe

Chętni na więcej mogą zdecydować się na zmodyfikowany układ dolotowy, wydajniejsze sprężarki i autorski, całkowicie przeprojektowany wydech. Tak zmodyfikowany mercedes powinien osiągać setkę w czasie poniżej 3,5 s. Oczywiście pod warunkiem, że koła złapią odpowiednią przyczepność, o co nie będzie łatwo przy takich parametrach jednostki napędowej.

Co interesujące, specjaliści z G-Power zupełnie zbagatelizowali kwestię wyglądu, całkowicie ufając stylistom marki. Ostre C63 S nie wyróżnia się w tej kwestii niczym, jeśli nie liczyć kutych czarnych felg o średnicy 20 cali. Może i dobrze. Dzięki temu auto pozostało stosunkowo niepozorne. Oczywiście na tyle, na ile niepozorny może być mercedes-AMG.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/5] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów