Najpopularniejszy ford w Europie przeszedł lifting. Zmiany? Głównie wewnątrz

Ford Puma przeszedł lifting, choć zmiany w nadwoziu są naprawdę kosmetyczne. Więcej dzieje się we wnętrzu. Pojawiają się też informacje o wersji elektrycznej.

Ford Puma po liftinguFord Puma po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult
Mateusz Lubczański

Puma wygryzła Fiestę, a po kilku latach sprzedaży przyszedł czas na lifting. Pod względem zmian nadwozia jest to niemal rynkowy standard – przesunięto znaczek, uaktualniono światła LED (po raz pierwszy na liście znalazł się układ matrycowy), dodano nowy wzór felg. Zmiany można oceniać pozytywnie, ale nie na tyle, by rzucić wszystko i ruszyć do salonów.

O wiele więcej zmieniło się we wnętrzu i nie każdy będzie fanem nowości. O ile wcześniej Puma miała wystający ekran o rozmiarze 8-cali, tak teraz mowa o 12-calowym wyświetlaczu z bezprzewodowym CarPlayem i Android Auto. Do tego klimatyzację obsłużymy tylko przez multimedia. Na liście systemów wspomagających pojawił się między innymi układ automatycznego hamowania podczas wykrycia ruchu poprzecznego przy cofaniu.

Pod maską bez większych zmian, choć wybór nie jest specjalnie duży. Litrowa jednostka z układem miękkiej hybrydy oferowana jest z mocą 125, 155 i 170 KM. Topowe wersje łączone są z automatyczną przekładnią Powershift o siedmiu biegach. Nie wiadomo nic o topowej odmianie ST (pod maską silnik 1,5 l). Producent podzielił się za to informacją o nadchodzącej wersji elektrycznej. Wiadomo, że będzie, ale to tak naprawdę wszystko, co ujawniono.

  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
[1/22] Ford Puma po liftingu Źródło zdjęć: WP Autokult |
Wybrane dla Ciebie
Koniec z przestarzałymi limitami prędkości. Kierowcy ze wsi docenią zmianę
Koniec z przestarzałymi limitami prędkości. Kierowcy ze wsi docenią zmianę
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Europa traci konkurencyjność. Fabryki części pracują na granicy opłacalności
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Jeździł nim znany aktor. Teraz jest na sprzedaż
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟