Najpopularniejszy ford w Europie przeszedł lifting. Zmiany? Głównie wewnątrz

Ford Puma przeszedł lifting, choć zmiany w nadwoziu są naprawdę kosmetyczne. Więcej dzieje się we wnętrzu. Pojawiają się też informacje o wersji elektrycznej.

Ford Puma po liftinguFord Puma po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult
Mateusz Lubczański

Puma wygryzła Fiestę, a po kilku latach sprzedaży przyszedł czas na lifting. Pod względem zmian nadwozia jest to niemal rynkowy standard – przesunięto znaczek, uaktualniono światła LED (po raz pierwszy na liście znalazł się układ matrycowy), dodano nowy wzór felg. Zmiany można oceniać pozytywnie, ale nie na tyle, by rzucić wszystko i ruszyć do salonów.

O wiele więcej zmieniło się we wnętrzu i nie każdy będzie fanem nowości. O ile wcześniej Puma miała wystający ekran o rozmiarze 8-cali, tak teraz mowa o 12-calowym wyświetlaczu z bezprzewodowym CarPlayem i Android Auto. Do tego klimatyzację obsłużymy tylko przez multimedia. Na liście systemów wspomagających pojawił się między innymi układ automatycznego hamowania podczas wykrycia ruchu poprzecznego przy cofaniu.

Pod maską bez większych zmian, choć wybór nie jest specjalnie duży. Litrowa jednostka z układem miękkiej hybrydy oferowana jest z mocą 125, 155 i 170 KM. Topowe wersje łączone są z automatyczną przekładnią Powershift o siedmiu biegach. Nie wiadomo nic o topowej odmianie ST (pod maską silnik 1,5 l). Producent podzielił się za to informacją o nadchodzącej wersji elektrycznej. Wiadomo, że będzie, ale to tak naprawdę wszystko, co ujawniono.

  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
[1/22] Ford Puma po liftingu Źródło zdjęć: WP Autokult |

Wybrane dla Ciebie

Na stacjach wciąż duże różnice. Nie wszyscy kierowcy mają powody do radości
Na stacjach wciąż duże różnice. Nie wszyscy kierowcy mają powody do radości
Reguła prawej dłoni to dziś obowiązek. Mandat nawet 2500 zł
Reguła prawej dłoni to dziś obowiązek. Mandat nawet 2500 zł
Prius nowym wozem japońskiej gangsterki. Bo jest cichy
Prius nowym wozem japońskiej gangsterki. Bo jest cichy
Dua Lipa zaprojektowała Porsche. Efekt przerósł oczekiwania
Dua Lipa zaprojektowała Porsche. Efekt przerósł oczekiwania
Masz auto jednej z tych pięciu marek? Licz się z kontrolą
Masz auto jednej z tych pięciu marek? Licz się z kontrolą
Marka znów zwalnia. Proszą pracowników, żeby odeszli
Marka znów zwalnia. Proszą pracowników, żeby odeszli
Pierwsza jazda: Geely EX5 – coraz bliżej celu
Pierwsza jazda: Geely EX5 – coraz bliżej celu
Pierwsza jazda: Mazda 6e - warto współpracować
Pierwsza jazda: Mazda 6e - warto współpracować
43 euro za otwartą szybę. Mandaty za granicą potrafią zaskoczyć
43 euro za otwartą szybę. Mandaty za granicą potrafią zaskoczyć
Porsche świętuje rekord Macana. Żaden inny model nie osiągnął takiego wyniku
Porsche świętuje rekord Macana. Żaden inny model nie osiągnął takiego wyniku
Ford planuje nowe modele na Europę. Niewykluczone, że będą spalinowe
Ford planuje nowe modele na Europę. Niewykluczone, że będą spalinowe
Kierowcy się doczekają. Wreszcie poszerzą kluczową drogę
Kierowcy się doczekają. Wreszcie poszerzą kluczową drogę