Najpierw Scout, teraz Sportline. Skoda Karoq doczekała się mocnej wersji

Zaledwie kilka dni temu Skoda pochwaliła się uterenowioną wersją Karoqa. Dziś dołącza do niej odmiana o sportowym zacięciu, która może być wyposażona w 190-konny silnik 2.0 TSI.

Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Sportline to bez wątpienia najlepiej wyglądające wydanie Karoqa. Na tle standardowych wersji, auto wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami i czarnymi wstawkami, które kontrastują ze standardowym dla tego wydania, czerwonym lakierem. Felgi o ciekawym wzorze i ciemnym wykończeniu mają 18-cali średnicy. W opcji mogą być nawet o cal większe.

Nie wygląd stanowi jednak największą zaletę odmiany Sportline, lecz gama silników, a dokładniej najmocniejszy z nich, 190-konny TSI. Jeśli chcecie mieć ten motor w Karoqu, znajdziecie go wyłącznie w usportowionej wersji Sportline. Mniej wymagający mogą też zdecydować się na 150-konne 1,4 TSI lub popularny motor 2.0 TDI w jednym z dwóch wariantów mocy: 150 KM i 190 KM.

Do wyboru sześciobiegowa skrzynia manualna i przedni napęd w standardzie. Ci, którzy głębiej sięgną do portfela, mogą zdecydować się na siedmiobiegowy, dwusprzęgłowy automat i napęd na cztery koła. Tak skonfigurowane egzemplarze, w parze z topowymi silnikami, nie powinny rozczarowywać w kwestii osiągów.

Obraz
© mat.prasowe

Czym jeszcze kusi Karoq Sportline? Wnętrzem, które budzi nieco więcej emocji niż szare, standardowe wersje. W kabinie znajdziemy sportowe, czarne fotele, przeszyte srebrną nicią i pokryte innowacyjną tkaniną Thermoflux, która podobno zapewnia świetną wentylację. Oprócz tego klienci mogą liczyć na czarną podsufitkę, kierownicę obszytą perforowaną skórą i aluminiowe pedały. W opcji dostępny jest także coraz popularniejszy, wirtualny kokpit, który zastępuje standardowe zegary.

Karoq Sportline, podobnie jak opisywany kilka dni temu Scout, zadebiutuje oficjalnie podczas jesiennego salonu w Paryżu. Kilka tygodni później powinien pojawić się w sprzedaży. Wtedy też poznamy ceny i szczegóły dotyczące polskiej oferty.

Obraz
© mat.prasowe
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯