Najpierw Scout, teraz Sportline. Skoda Karoq doczekała się mocnej wersji

Zaledwie kilka dni temu Skoda pochwaliła się uterenowioną wersją Karoqa. Dziś dołącza do niej odmiana o sportowym zacięciu, która może być wyposażona w 190-konny silnik 2.0 TSI.

Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Sportline to bez wątpienia najlepiej wyglądające wydanie Karoqa. Na tle standardowych wersji, auto wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami i czarnymi wstawkami, które kontrastują ze standardowym dla tego wydania, czerwonym lakierem. Felgi o ciekawym wzorze i ciemnym wykończeniu mają 18-cali średnicy. W opcji mogą być nawet o cal większe.

Nie wygląd stanowi jednak największą zaletę odmiany Sportline, lecz gama silników, a dokładniej najmocniejszy z nich, 190-konny TSI. Jeśli chcecie mieć ten motor w Karoqu, znajdziecie go wyłącznie w usportowionej wersji Sportline. Mniej wymagający mogą też zdecydować się na 150-konne 1,4 TSI lub popularny motor 2.0 TDI w jednym z dwóch wariantów mocy: 150 KM i 190 KM.

Do wyboru sześciobiegowa skrzynia manualna i przedni napęd w standardzie. Ci, którzy głębiej sięgną do portfela, mogą zdecydować się na siedmiobiegowy, dwusprzęgłowy automat i napęd na cztery koła. Tak skonfigurowane egzemplarze, w parze z topowymi silnikami, nie powinny rozczarowywać w kwestii osiągów.

Obraz
© mat.prasowe

Czym jeszcze kusi Karoq Sportline? Wnętrzem, które budzi nieco więcej emocji niż szare, standardowe wersje. W kabinie znajdziemy sportowe, czarne fotele, przeszyte srebrną nicią i pokryte innowacyjną tkaniną Thermoflux, która podobno zapewnia świetną wentylację. Oprócz tego klienci mogą liczyć na czarną podsufitkę, kierownicę obszytą perforowaną skórą i aluminiowe pedały. W opcji dostępny jest także coraz popularniejszy, wirtualny kokpit, który zastępuje standardowe zegary.

Karoq Sportline, podobnie jak opisywany kilka dni temu Scout, zadebiutuje oficjalnie podczas jesiennego salonu w Paryżu. Kilka tygodni później powinien pojawić się w sprzedaży. Wtedy też poznamy ceny i szczegóły dotyczące polskiej oferty.

Obraz
© mat.prasowe
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka