Najpierw Scout, teraz Sportline. Skoda Karoq doczekała się mocnej wersji

Zaledwie kilka dni temu Skoda pochwaliła się uterenowioną wersją Karoqa. Dziś dołącza do niej odmiana o sportowym zacięciu, która może być wyposażona w 190-konny silnik 2.0 TSI.

Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.Sportline to zdecydowanie jedna z ciekawszych linii wyposażeniowych w ofercie Skody.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Sportline to bez wątpienia najlepiej wyglądające wydanie Karoqa. Na tle standardowych wersji, auto wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami i czarnymi wstawkami, które kontrastują ze standardowym dla tego wydania, czerwonym lakierem. Felgi o ciekawym wzorze i ciemnym wykończeniu mają 18-cali średnicy. W opcji mogą być nawet o cal większe.

Nie wygląd stanowi jednak największą zaletę odmiany Sportline, lecz gama silników, a dokładniej najmocniejszy z nich, 190-konny TSI. Jeśli chcecie mieć ten motor w Karoqu, znajdziecie go wyłącznie w usportowionej wersji Sportline. Mniej wymagający mogą też zdecydować się na 150-konne 1,4 TSI lub popularny motor 2.0 TDI w jednym z dwóch wariantów mocy: 150 KM i 190 KM.

Do wyboru sześciobiegowa skrzynia manualna i przedni napęd w standardzie. Ci, którzy głębiej sięgną do portfela, mogą zdecydować się na siedmiobiegowy, dwusprzęgłowy automat i napęd na cztery koła. Tak skonfigurowane egzemplarze, w parze z topowymi silnikami, nie powinny rozczarowywać w kwestii osiągów.

Obraz
© mat.prasowe

Czym jeszcze kusi Karoq Sportline? Wnętrzem, które budzi nieco więcej emocji niż szare, standardowe wersje. W kabinie znajdziemy sportowe, czarne fotele, przeszyte srebrną nicią i pokryte innowacyjną tkaniną Thermoflux, która podobno zapewnia świetną wentylację. Oprócz tego klienci mogą liczyć na czarną podsufitkę, kierownicę obszytą perforowaną skórą i aluminiowe pedały. W opcji dostępny jest także coraz popularniejszy, wirtualny kokpit, który zastępuje standardowe zegary.

Karoq Sportline, podobnie jak opisywany kilka dni temu Scout, zadebiutuje oficjalnie podczas jesiennego salonu w Paryżu. Kilka tygodni później powinien pojawić się w sprzedaży. Wtedy też poznamy ceny i szczegóły dotyczące polskiej oferty.

Obraz
© mat.prasowe
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach