Skoda Karoq Scout oficjalnie. Lepsze wyposażenie i napęd na cztery koła w standardzie

Jeszcze do niedawna, gdy Skoda nie miała w ofercie SUV-ów, wersje Scout stanowiły jedyną alternatywę dla pseudoterenówek konkurencji. Dziś w gamie czeskiego producenta znajdziemy modele Karoq i Kodiaq. Ich obecność nie oznacza jednak rezygnacji z linii Scout.

Scout prezentuje się najbardziej okazale spośród wszystkich odmian Karoqa.Scout prezentuje się najbardziej okazale spośród wszystkich odmian Karoqa.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Nawet więcej, Kodiaq, a od teraz także Karoq, mimo już pierwotnego, uterenowionego charakteru, są dostępne jako Scouty. Czym wyróżnia się najnowsza propozycja z tej linii i kiedy możemy się jej spodziewać na rynku?

Tym, co od razu rzuca się w oczy, jest ciemnozielony lakier nadwozia. Nie jest to jedyna opcja kolorystyczna przewidziana dla wersji Scout, choć z pewnością jedna z ciekawszych. Podobnie jak w innych modelach, także i tu klienci mogą liczyć na dodatkowe, plastikowe osłony podwozia i nadwozia, które przydadzą się podczas jazdy w trudniejszych warunkach. Najważniejszą nowość stanowi jednak standardowy napęd na cztery koła.

Może być on sprzężony z benzynowym silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM lub dwulitrowym TDI dostępnym w dwóch wariantach mocy: 150 KM i 190 KM. Do wyboru sześciobiegowa przekładnia manualna lub siedmiobiegowy automat DSG, który stanowi standard w przypadku najmocniejszego diesla. W pozostałych odmianach jest opcją.

Obraz
© mat.prasowe

Poza plastikowymi osłonami sprawiającymi, że Karoq wygląda bardziej agresywnie, nadwozie zostało także ozdobione aluminiowymi listwami, które znajdziemy na drzwiach i zderzakach. Dzieło wieńczą 18-calowe, pięcioramienne felgi, które w opcji mogą mieć jeszcze większą średnicę. A jakie nowości znajdziemy we wnętrzu?

Przede wszystkim czarnobrązowe wstawki na tapicerce oraz sztuczne drewno na kokpicie i drzwiach, które choć dyskusyjne, nieco przełamuje standardową szarość wnętrza Karoqa. Dodatkowy atut stanowią pedały ze stali nierdzewnej, ambientowe oświetlenie LED i w pełni cyfrowy zestaw wskaźników. Z pewnością to jedna z najlepiej wyposażonych odmian czeskiego SUV-a.

Obraz
© mat.prasowe

Więcej szczegółów poznamy podczas październikowego salonu w Paryżu, gdzie Karoq Scout będzie miał swoją premierę. Niedługo potem trafi do salonów. W jakiej cenie? Tego jeszcze nie wiemy.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Następca Alpine A110 jednak zachowa silnik spalinowy? Szef marki tego nie wyklucza
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Nowe zasady dotyczące prawa jazdy w UE. Dokument stracisz w całej wspólnocie
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
25-latek jak James Bond. Policjanci nie docenili jego "pomysłowości"
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Jeep kończy produkcję Renegade'a po 11 latach. Następcy nie ma na horyzoncie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Niemiecka fabryka stanie. Media mówią o poważnym problemie
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Nowa droga ma 471 km. Kosztowała Polskę 15 mld zł
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Test: Ford Transit Custom Nugget - przemeblowali mi mieszkanie
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Ej Toyota, dajcie nam tego Land Cruisera FJ!
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka
Pokazali, na jakie auta stać przeciętnego Polaka