Moto Bohaterowie OTOMOTO: wielcy gracze z lokalnych rynków

Nie mają rozbudowanych działów marketingu. Nie pracują w przeszklonych wieżowcach. Często zaczynali w garażach, działali po godzinach, a wśród klientów są rozpoznawani głównie dzięki opiniom, uczciwości i ciężkiej pracy. A jednak to właśnie oni – lokalni, niezależni sprzedawcy aut – są realnym napędem polskiego rynku motoryzacyjnego. I właśnie dlatego OTOMOTO postanowiło ich nagrodzić. Konkurs MOTO BOHATEROWIE to nie tylko symboliczne wyróżnienie – to konkretne wsparcie dla tych, którzy codziennie, bez fanfar, budują zaufanie do internetowej sprzedaży samochodów.

Moto Bohaterowie
Źródło zdjęć: © Unsplash

Wielu klientów OTOMOTO wciąż myśli, że na platformie dominują duże sieci dealerskie, salony z nowoczesnymi biurami i zautomatyzowaną obsługą klienta. Tymczasem prawda jest inna – aż 82% sprzedających na OTOMOTO to mikroprzedsiębiorcy, jednoosobowe działalności gospodarcze, a nierzadko także firmy rodzinne, które z pasji do motoryzacji uczyniły sposób na życie.

Nie mają wielkich budżetów, ale mają coś cenniejszego – relacje z klientami, wiedzę zdobytą w praktyce, lokalne zaufanie. Działają nie tylko w dużych miastach, ale też w mniejszych miejscowościach, gdzie "auto z OTOMOTO" to często główny sposób na znalezienie nowego samochodu. To właśnie z myślą o nich powstała inicjatywa MOTO BOHATEROWIE – konkurs, który miał nie tylko docenić zaangażowanie, ale też zapewnić realne wsparcie w dalszym rozwoju.

Nie wielkość, a jakość – czyli kto naprawdę wygrał?

Konkurs MOTO BOHATEROWIE był otwarty dla wszystkich profesjonalnych sprzedających działających w ramach ekosystemu OTOMOTO. W przeciwieństwie do wielu rankingów czy plebiscytów, tutaj nie liczyła się skala działalności, lecz aktywność, rzetelność i zaangażowanie w budowanie uczciwego rynku. To swoiste wyrównanie szans – bo jak pokazuje praktyka, mała firma z dobrą opinią może konkurować o uwagę klienta równie skutecznie, jak ogólnopolska sieć.

Łącznie nagrodzono aż 98 firm z całej Polski. W gronie zwycięzców I stopnia znaleźli się: Playada, WADOWSCY Sp. z o.o., Aauto Sp. z o.o. Sp.K, GCZ Dostawcze VW Poznań, BERDYCHOWSKI Spółka Jawna, GCZ VW Koszalin, VW NOWE - CITY MOTORS - BOHEMIA MOTORS, Auto Astra sp.z o.o., Firma Karlik s.j., ATTAuto Monika Król, DM Machinery, FLEET CENTER SP Z O.O., MII AUTO, Auto Group Polska Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu Motorpol Wrocław, ZIMNY AUTO, Sprawdź Leasing Sp. Z O.O., LANDCAR Sp z oo Sp k, GCZ VW nowe Nowy Sącz.

Na liście pojawiły się zarówno znane lokalnie biznesy, jak i firmy, które konsekwentnie rozwijały się dzięki obecności na OTOMOTO, mimo że nie miały rozpoznawalnej marki poza regionem.

Nagrody II i III stopnia przyznano kolejnym 78 firmom, których codzienna praca została dostrzeżona przez jury konkursowe. Ale jak podkreśla Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO, nie chodziło tylko o prestiż.

Moto Bohaterowie
© materiały partnera

Wielu naszych klientów to mikroprzedsiębiorcy, którzy każdego dnia budują rynek motoryzacyjny w Polsce. Dzięki platformie OTOMOTO mają dostęp do milionów kupujących, profesjonalnych narzędzi i analityki, ale to wciąż oni wykonują najtrudniejszą pracę: prowadzą sprzedaż, zarządzają ofertą, budują zaufanie. Konkurs MOTO BOHATEROWIE miał za zadanie ich docenić, ale też pokazać, że nawet mniejszy gracz może konkurować o uwagę klienta jak duża firma – mówi Sułkowski.

Kampania w pakiecie – nagroda, która naprawdę coś zmienia

Jednym z kluczowych założeń konkursu było wsparcie biznesowe – nie tylko symboliczne. Zwycięzcy mogą liczyć na kampanie banerowe, promocje w OTOMOTO, a także advertoriale w lokalnych mediach, które pomogą im zdobyć większą widoczność. To szczególnie ważne dla firm, które na co dzień nie mają środków na szeroką reklamę, a właśnie teraz – w dobie rosnącej konkurencji i wymagającego rynku – potrzebują narzędzi, które pozwolą im skutecznie walczyć o klienta.

Dajemy im narzędzia, dzięki którym mogą realnie wpływać na efektywność swojego biznesu. Teraz dzięki przyznanym nagrodom takim jak kampania banerowa czy advertoriale w lokalnej prasie – damy im widoczność – dodaje Tomasz Sułkowski.

Platforma z misją, czyli nie tylko ogłoszenia

Inicjatywa MOTO BOHATEROWIE doskonale wpisuje się w szerszą strategię OTOMOTO – platformy, która od dawna nie jest już wyłącznie miejscem zamieszczania ogłoszeń. To ekosystem narzędzi, danych i wiedzy, który umożliwia rozwój tak wielkim jak i najmniejszym graczom. Edukacja, analityka, dostęp do klientów z całej Polski – to wszystko sprawia, że lokalna firma może dziś działać na skalę krajową, bez konieczności inwestowania w kosztowne i trudne w realizacji kampanie.

To także ważny komunikat dla osób, które dopiero myślą o wejściu do branży motoryzacyjnej. Dzięki OTOMOTO można dziś zacząć biznes praktycznie z poziomu własnego telefonu – a potem, krok po kroku, budować swoją markę, reputację i zasięg. Historie MOTO BOHATERÓW pokazują, że ta droga naprawdę działa.

Pasja, która łączy – niezależnie od skali

W świecie, w którym coraz więcej mówi się o automatyzacji, sztucznej inteligencji i cyfrowym handlu, łatwo zapomnieć, że za każdą transakcją, każdą ofertą i każdą decyzją zakupową stoją ludzie. MOTO BOHATEROWIE to przypomnienie, że rynek tworzą nie algorytmy, a pasjonaci – często bez rozpoznawalnych marek, ale z ogromnym sercem do tego, co robią.

To oni – właściciele komisów, warsztatów, mikrofirm z prowincji – codziennie walczą o uwagę klienta i pokazują, że uczciwość, relacja i zaangażowanie wciąż mają ogromną wartość. To im OTOMOTO mówi dziś głośne "dziękuję".

Płatna współpraca z marką OTOMOTO
Wybrane dla Ciebie
645 km nowych płatnych dróg. Idą zmiany w e-TOLL-u
645 km nowych płatnych dróg. Idą zmiany w e-TOLL-u
Wideo: Jechała pod prąd na S7. Nie wiedziała, jak do tego doszło
Wideo: Jechała pod prąd na S7. Nie wiedziała, jak do tego doszło
Były szef Stellantis znów zaskakuje. Twierdzi, że Tesla może zniknąć z rynku
Były szef Stellantis znów zaskakuje. Twierdzi, że Tesla może zniknąć z rynku
Wraca problem z półprzewodnikami. Producenci samochodów w kryzysie
Wraca problem z półprzewodnikami. Producenci samochodów w kryzysie
Nowe Renault Clio wjeżdża do Polski. Ile kosztuje?
Nowe Renault Clio wjeżdża do Polski. Ile kosztuje?
Osobówka zderzyła się z karetką. Kierowca zignorował znak
Osobówka zderzyła się z karetką. Kierowca zignorował znak
Subaru prezentuje nowe koncepcje STI na Japan Mobility Show 2025
Subaru prezentuje nowe koncepcje STI na Japan Mobility Show 2025
Piękna hybryda z wanklem i ciekawy mieszczuch - koncepty Mazdy debiutują w Japonii
Piękna hybryda z wanklem i ciekawy mieszczuch - koncepty Mazdy debiutują w Japonii
Kia PV5 z rekordem Guinnessa. Tyle przejechała na jednym ładowaniu
Kia PV5 z rekordem Guinnessa. Tyle przejechała na jednym ładowaniu
Nowa Toyota Corolla zaskoczy nie tylko wyglądem. Wiemy, kiedy debiut
Nowa Toyota Corolla zaskoczy nie tylko wyglądem. Wiemy, kiedy debiut
Lexus LS już nie będzie sedanem. Koncepty pokazują, czego się spodziewać
Lexus LS już nie będzie sedanem. Koncepty pokazują, czego się spodziewać
Exlantix - nadchodzi nowa chińska marka. To nie będą auta dla każdego
Exlantix - nadchodzi nowa chińska marka. To nie będą auta dla każdego
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Autokult