Mercedes Klasy G po faceliftingu. Ceny modelu w Polsce

Mercedes Klasy G został delikatnie odświeżony. Wszystkie egzemplarze, które trafią do salonów po 1 września 2020 roku, mają wyróżniać się bogatszym wyposażeniem standardowym i zauważalnie większymi możliwościami personalizacji. Jak kształtują się ceny najnowszego wydania "Gelendy"?

Fantazyjne lakiery i diesel G 400 d to największe nowości w gamie G-klasy.Fantazyjne lakiery i diesel G 400 d to największe nowości w gamie G-klasy.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Największą nowość w ofercie Mercedesa Klasy G stanowią odważne lakiery nadwozia oraz nowe wzory felg. Klienci korzystający z programu personalizacji "G manufaktur" mogą teraz bardziej zaszaleć. W cennikach pojawiły się też nowe pakiety wyposażenia, a każda z wersji zyskała odświeżone multimedia z dużym wyświetlaczem.

Z perspektywy klienta ważną zmianę w cenniku stanowi pojawienie się wersji G 400 d, którą teraz można dowolnie konfigurować. Wcześniej ten rodzaj napędu występował wyłącznie w edycji specjalnej. Jak przystało na Mercedesa, liczba wersji silnikowych nie rozczarowuje. Wszystkie wraz z minimalnymi cenami znajdziecie poniżej:

Nowy Mercedes Klasy G - minimalne ceny wersji silnikowych:

Silniki Diesla:

  • G 350 d 286 KM - od 523 500 zł
  • G 400 d 330 KM - od 538 500 zł

Silniki benzynowe:

  • G 500 422 KM- od 586 300 zł
  • AMG G63 585 KM - od 776 300 zł

Klasycznie dla marki ze Stuttgartu w cennikach nie znajdziemy konkretnych linii wyposażenia. Bazę do dalszej konfiguracji stanowi tu napęd, który następnie można parować z poszczególnymi pakietami opcji lub indywidualnymi pozycjami z listy dodatków.

Jest ich tak wiele, że nietrudno wywindować ceny na zauważalnie wyższy poziom. Wystarczy wspomnieć chociażby o wyjątkowych lakierach G manufaktur, które kosztują od 16 372 do aż 29 921 zł. Wybierając odmianę AMG i dobierając wszystkie możliwe opcje, bez problemu przekroczymy kwotę 1 mln zł.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?