Mercedes C63 AMG od Edo Competition

Widzieliśmy już wiele różnych odmian Mercedesa C63. Swoje wizje przedstawiali m.in. AVUS Performance, Lorinser, Carlsson, a także Brabus. Dziś do tej elitarnej ekipy dołącza kolejny, dobrze znany tuner - firma Edo Competition. Może to Was zdziwić, wszakże przeglądając naszego bloga można łatwo dojść do wniosku, że specjaliści z Edo zajmują się głównie włoskimi produkcjami. Nie ma jednak powodów do obaw - C63 AMG od Edo Competition ma się dobrze i czuje się świetnie.

Mercedes C63 AMG od EdoMercedes C63 AMG od Edo
Mateusz Gajewski

Widzieliśmy już wiele różnych odmian Mercedesa C63. Swoje wizje przedstawiali m.in. AVUS Performance, Lorinser, Carlsson, a także Brabus. Dziś do tej elitarnej ekipy dołącza kolejny, dobrze znany tuner - firma Edo Competition. Może to Was zdziwić, wszakże przeglądając naszego bloga można łatwo dojść do wniosku, że specjaliści z Edo zajmują się głównie włoskimi produkcjami. Nie ma jednak powodów do obaw - C63 AMG od Edo Competition ma się dobrze i czuje się świetnie.

Całą zabawę rozpoczęto od modyfikacji jednostki napędowej. Dzięki zastosowaniu wydajnego układu wydechowego, sportowych filtrów powietrza, zmodyfikowanych katalizatorów i przeprogramowaniu chipa zarządzającego pracą silnika udało się wycisnąć kilka dodatkowych* kucyków* mechanicznych. Ostatecznie rasowy silnik V8 o pojemności 6,3- litra zamiast 457 ma aż 555KM. Maksymalny moment obrotowy także się podniósł, z wartości 600Nm do 680Nm.

Dzięki takim modyfikacjom pojazd potrafi rozpędzić się od 0 do 100km/h w 4,3-sekundy. Prędkość maksymalna, jaką osiągnięto po zdjęciu elektronicznej blokady, to 320km/h.

Jeśli chodzi o zmiany stylistyczne to można powiedzieć, że niemiecki tuner nie zmienił nic w wyglądzie Mercedesa C63 AMG. Jedyne różnice w stosunku do oryginału to lekkie felgi o rozmiarze 19-cali, na które naciągnięto opony Michelin Pilot Sport Cup (przód: 235/35 19, tył: 265/30 19).[block position="inside"]9814[/block]

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut