McLaren MSO HS, czyli 675LT na sterydach

McLaren oficjalnie zaprezentował model MSO HS, który bazuje na znanym już 675LT. Powstanie tylko 25 sztuk, a każda z nich będzie zupełnie inna.

Obraz
Aleksander Ruciński

675LT jest wspaniałym samochodem, który robi wrażenie zarówno osiągami jak i wyglądem. Gdyby jednak komuś to nie wystarczyło, może zgłosić się po MSO HS. To propozycja dla indywidualistów stworzona przez zespół MSO (McLaren Special Operations), jeszcze ostrzejsza i jeszcze bardziej wyjątkowa niż standardowe wydanie.

Brytyjczycy stworzyli póki co tylko jeden egzemplarz, ubrany w krwistoczerwony lakier nadwozia i szarości nagiego włókna węglowego. Wnętrze natomiast w całości pokryto Alcantarą, gdzieniegdzie przeszytą czerwoną nicią. Nic nie powinno tu rozpraszać uwagi kierowcy podczas ostrej, torowej jazdy. MSO SH powinien całkiem nieźle sprawdzić się w takich warunkach dzięki poprawionej aerodynamice zapewniającej większą siłę docisku.

Obraz

Konstrukcja została też odchudzona za sprawą szerszego zastosowania aluminium i włókna węglowego. Niestety McLaren nie pochwalił się wynikiem kuracji odchudzającej, ani szczegółowymi danymi technicznymi. Sądzimy jednak, że mimo zastosowania tego samego, 675-konnego motoru, MSO SH powinien być zauważalnie szybszy niż 675LT.

Tym, co czyni ten model wyjątkowym są ogromne możliwości indywidualizacji. Przedstawiciele McLarena zapewniają, że żaden z 25 egzemplarzy zaplanowanych do produkcji nie będzie taki sam. Już nie możemy doczekać się 24 kolejnych! Ceny nie są jeszcze znane. Z pewnością będą się różnić w zależności od konkretnego egzemplarza.

Obraz

McLaren sukcesywnie poszerza swoją ofertę. Wersje takie jak ta, przeznaczone dla indywidualistów wydają się strzałem w dziesiątkę. Sprawiają bowiem, że o brytyjskiej marce znów jest głośno. Poprawiają też jej wizerunek na tle takich wyjadaczy jak Ferrari, czy Lambo, którzy swoją pozycję budowali znacznie dłużej niż McLaren.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny