WAŻNE
TERAZ

Nowa odsłona skandalu. Donieśli do prokuratury, ale bili mu brawo

Škoda Karoq Scout z oficjalnym cennikiem. Tylko dwa silniki

Seryjny napęd na cztery koła, tryb jazdy po bezdrożach i dodatkowe osłony to główne różnice pomiędzy zwykłą Škodą Karoq a jej wersją Scout. Czesi zadbali o tych użytkowników SUV-ów, którzy biorą pod uwagę zjechanie z asfaltu. W ofercie dwie wersje silnikowe.

Czeski SUV w nowej wersji zyskał na charakterzeCzeski SUV w nowej wersji zyskał na charakterze
Źródło zdjęć: © mat. pras.
Tomasz Budzik

Nowa wersja Škody Karoq wzbogaca cennik mniejszego z oferowanych przez czeską markę SUV-ów. Zwolennicy benzyny będą mogli zdecydować się tylko na jeden wariant. To samochód z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz automatyczną skrzynią DSG o 7 przełożeniach. Tak skonfigurowany samochód kosztuje 127 900 zł.

Škoda Karoq Scout z silnikiem wysokoprężnym dostępny jest z manualną, 6-biegową skrzynią lub automatem DSG o 7 przełożeniach. W obydwu przypadkach pod maską pracuje silnik 2.0 TDI o mocy 150 KM. Cena samochodu z ręczną skrzynią biegów to 132 850 zł, a z automatem 140 350 zł.

Co zyskujemy w wersji Scout? Tak skonfigurowana Škoda Karoq posiada w standardzie napęd 4x4 i układ Driving Mode Select, który pozwala dobrać profil trybu jazdy do nawierzchni. Samochód otrzymał również 18-calowe aluminiowe obręcze, relingi dachowe w srebrnym kolorze, a także lusterka i listwy wokół szyb w tej barwie, kamerę i czujniki cofania, reflektory wykonane w technologii LED wraz z systemem automatycznego włączania i wyłączania świateł drogowych czy przyciemnione tylne szyby.

Standardem jest również radio Bolero z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali i funkcja SmartLink+, pozwalająca korzystać z zasobów telefonu za pomocą ekranu głównego.

Wśród dodatkowo płatnych opcji Škody Karoq Scout znajdziemy m.in. funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach i system wspomagania przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego (1600 zł), asystenta pasa ruchu (1600 zł), adaptacyjny tempomat (1200 zł lub 2600 zł – w zależności od wersji), elektrycznie zwalniany i odchylany hak holowniczy (3600 zł), zawieszenie adaptacyjne (4000 zł) czy virtual cockpit (1850 zł).

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Nasser Al-Attiyah gotowy do Dakaru. Legendarny kierowca przyjechał do Polski
Nasser Al-Attiyah gotowy do Dakaru. Legendarny kierowca przyjechał do Polski
Stellantis wprowadzi kolejnego SUV-a. To może być hit
Stellantis wprowadzi kolejnego SUV-a. To może być hit
Renault pokazało nowego Trafica. Jest elektryczny i zaskakuje zasięgiem
Renault pokazało nowego Trafica. Jest elektryczny i zaskakuje zasięgiem
Kia Niro tylko jako hybryda. Kolejna wersja wypadła z oferty
Kia Niro tylko jako hybryda. Kolejna wersja wypadła z oferty
Coraz większy problem na stacjach. Branża apeluje o działania
Coraz większy problem na stacjach. Branża apeluje o działania
Stellantis apeluje do UE. Chodzi o limity emisji spalin
Stellantis apeluje do UE. Chodzi o limity emisji spalin
Ma być zmiana w mandatach z fotoradarów. Rząd chce czegoś innego niż RPO
Ma być zmiana w mandatach z fotoradarów. Rząd chce czegoś innego niż RPO
To już jest koniec. Ostatni Ford Focus wyjechał z fabryki
To już jest koniec. Ostatni Ford Focus wyjechał z fabryki
Obowiązek od stycznia. Opłata za stare auto. Miasto ma wyliczenia
Obowiązek od stycznia. Opłata za stare auto. Miasto ma wyliczenia
Wideo: Polski zestaw niemal wylądował na boku. Czesi szybko zatrzymali kierowcę
Wideo: Polski zestaw niemal wylądował na boku. Czesi szybko zatrzymali kierowcę
Utrudnienia na Zakopiance. Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość
Utrudnienia na Zakopiance. Kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość
Najdłuższy odcinek pomiaru prędkości w Polsce. Kamery już są montowane
Najdłuższy odcinek pomiaru prędkości w Polsce. Kamery już są montowane