Jaguar ma nowe logo i identyfikację wizualną

Jaguar kończy produkcję dotychczasowych modeli, odcinając przeszłość grubą linią. Teraz ma być bardziej luksusowo i ekstrawagancko, a zapowiedzią zmian jest nowe logo.

Nowe logo Jaguara
Nowe logo Jaguara
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

19.11.2024 | aktual.: 19.11.2024 16:37

Jaguar nie chce już rywalizować z niemiecką trójką premium. Brytyjska marka mierzy wyżej, biorąc na cel Bentleya czy Maserati. Przyszłe modele z kotem na masce będą więc droższe i bardziej luksusowe od dotychczasowych.

O tym, jak będą wyglądać, prawdopodobnie przekonamy się już 2 grudnia podczas Miami Art Week, gdzie Jaguar pokaże "fizyczną manifestację swojej kreatywnej filozofii Exuberant Modernism". Możliwe, że za tym wyszukanym hasłem kryje się po prostu przedprodukcyjny koncept.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jeśli tak, będzie to pierwszy model ubrany w nowe logo i oznaczenia marki. Te poznaliśmy dziś. Gwoździem programu wciąż jest skaczący jaguar, choć smuklejszy i mniej szczegółowy niż dotychczas.

Nowy font Jaguara
Nowy font Jaguara© Materiały prasowe | Jaguar

Uproszczeniu uległy też fonty stosowane przez markę. Napis "Jaguar" składa się obecnie z bardzo czytelnych, minimalistycznych liter pozbawionych zbędnych ozdobników. Moim zdaniem brakuje im nieco "pazura". Jest elegancko, ale chyba za grzecznie. Czy podobnie będzie z przyszłymi modelami marki? Czas pokaże.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)