Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii

O najnowszym wcieleniu Hyundaia i30 pod kątem stylistycznym można mówić bardziej pod kątem delikatnego faceliftingu niż nowej generacji. Najnowsza odmiana zyskała coś, co nie do końca rozumiem.

Mateusz Żuchowicz

Z wyglądu zmianie uległ głównie pas przedni. Pojawiły się nowe reflektory, nowy wzór przedniej atrapy chłodnicy oraz nowy zderzak. Boczna linia pozostała niezmieniona natomiast z tyłu delikatnie przeprojektowano zderzak i w wyższej wersji wyposażenia pojawiają się lampy w technologii LED.

Jeśli chodzi o wnętrze, to zmian również nie jest zbyt wiele. Ogólny projekt deski rozdzielczej nie uległ zmianie. Panel klimatyzacji jest taki sam, w modelu testowym mam analogowe zegary, które są takie same jak wcześniej, przyciski dokoła lewarka również bez zmian, schowek przed nim także, nawet kratki nawiewów są identyczne. Są jednak dwie zmiany. Pierwsza to kierownica, która jest nieco inna, bardziej smukła, a druga dużo ważniejsza, to nowy, większy, opcjonalny, ponad 10-calowy ekran na środku deski z nowym system infotaiment. Dodam tylko, że w testowanej wersji kosztował on dodatkowe 3700 zł.

Egzemplarz, który otrzymaliśmy do testów, pod maską ma wolnossący silnik benzynowy 1.5 DPI o mocy 110 KM oraz jest to druga od dołu wersja wyposażenia Comfort. Spytacie. Ale jak to? Do testów importer dał wam jakąś "bieda" wersję? Z jednej strony tak, bo w cenniku są wyższe odmiany N-line i Premium, natomiast gdy spojrzymy na to z drugiej strony, to decydując się na ten silnik, jest to najbogatsza dostępna wersja wyposażenia. Czyli wszystko po staremu.

Co ciekawe w najnowszym Hyundaiu i30 otrzymacie również ciekawe efekty dźwiękowe. Będziecie mogli posłuchać chodzenia po śniegu, plaży, kominka lub ogródka kawiarnianego. Po co? Postaraliśmy się sprawdzić to w naszym teście. Czy Mateusz poznał odpowiedź na to pytanie? Sprawdźcie sami. Zapraszamy na film.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?