Hulme F1 - bezkompromisowa maszyna z Nowej Zelandii

Hulme CanAm Spyder należy do wąskiego grona bezkompromisowych samochodów sportowych, takich jak: KTM X-Bow, Caparo T1 czy Ariel Atom, w których bardziej niż komfort podróży liczą się doskonałe osiągi na torze. Teraz nowozelandzki producent przedstawił plany stworzenia bestii jeszcze bardziej zabójczej niż dotychczas produkowany model.

Hulme F1Hulme F1
Mariusz Zmysłowski

Hulme CanAm Spyder należy do wąskiego grona bezkompromisowych samochodów sportowych, takich jak: KTM X-Bow, Caparo T1 czy Ariel Atom, w których bardziej niż komfort podróży liczą się doskonałe osiągi na torze. Teraz nowozelandzki producent przedstawił plany stworzenia bestii jeszcze bardziej zabójczej niż dotychczas produkowany model.

Hulme F1 ma pozostać pojazdem zgodnym z ideą poprzedniego modelu. Będzie to właściwie jego ewolucja. Od zewnątrz mają zostać wprowadzone modyfikacje inspirowane najnowszymi zmianami w Formule 1, mające na celu znaczną poprawę aerodynamiki tej maszyny. Lepszy będzie przede wszystkim docisk pochodzący od przedniego i tylnego spojlera.

Sercem Hulme F1 zostanie ręcznie budowana jednostka o mocy 700 KM. Nie jest w tym momencie znana pojemność skokowa tego silnika ani jego układ cylindrów. Wiadomo tylko, że będzie wyposażony w sprężarkę.

Obraz

Producent  podkreśla, że wszelkie zmiany nie wynikają jedynie z inżynierskich obliczeń. Zostały one wprowadzone również dzięki pojawieniu się modelu CanAm Spyder na tegorocznym Goodwood Festival of Speed, co pomogło w zdobyciu cennych sugestii potencjalnych klientów i najwybitniejszych ekspertów świata supersamochodów.

O samej produkcji samochodu producent wypowiada się w zaskakujący sposób, zaznaczając, że można się spodziewać jakości na poziomie firmy Pagani. To ambitna deklaracja, ale na niej nie koniec. Hulme F1 ma - zgodnie z obietnicami - gwarantować doznania niemal takie same jak bolidy F1. A to wszystko w drogowym samochodzie.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Prezes koncernu alarmuje. Dosadny apel do władz UE
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Na stacjach coraz lepiej. Mamy nowe prognozy
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Porsche pod wrażeniem tempa rozwoju chińskich marek
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
Nowy odcinek S7 jeszcze w tym roku. GDDKiA szykuje świąteczny prezent
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
5-letnie opóźnienie zakazu dla spalinówek jest możliwe. Dobra wiadomość? Niekoniecznie [Opinia]
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test: Volkswagen Caravelle PanAmericana - przygodowy autobus w dieslu
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Test długodystansowy: Mazda CX-60 jako wóz techniczny w Alpach
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
Mercedes-Benz Tomorrow XX - Niemcy mają plan na tańsze naprawy i mniejszą emisję CO2
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
291 tys. niesprawnych aut. Wiemy, czemu najczęściej oblewają przegląd
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Rozbili kolejne nowości. Pięć gwiazdek nie dla każdego
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
Złodzieje mają żniwa. Te rzeczy powinny wzbudzić twoją czujność
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯