Frankfurt 2019: Nowy Hyundai i10 zaskakuje wyglądem i wyposażeniem

Na kilka dni przed oficjalną premierą we Frankfurcie Hyundai pochwalił się najnowszą generacją modelu i10. Auto prezentuje się zaskakująco świeżo. Może też pochwalić się dojrzale zaprojektowanym wnętrzem i bogatym wyposażeniem. Będzie nowy hit w segmencie A?

Nowy Hyundai i10 zdecydowanie może się podobać.Nowy Hyundai i10 zdecydowanie może się podobać.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Podczas, gdy większość producentów zaczyna traktować najmniejsze modele po macoszemu, Koreańczycy zdecydowanie przykładają się do roboty. Nowy Hyundai i10 jest tego najlepszym przykładem. Auto wygląda znacznie lepiej niż poprzednik, a to niejedyna zaleta. Nadwozie jest niższe i szersze o 20 mm, co w połączeniu z nowymi, 16-calowymi felgami sprawia, że samochód prezentuje się bardziej dynamicznie.

Styliści zdecydowali się na ciekawy zabieg oddzielenia reflektorów głównych i świateł LED do jazdy dziennej. Okrągłe lampy zamontowane w atrapie chłodnicy pozwolą temu modelowi wyróżnić się z tłumu. Jak przystało na mały, miejski samochód, gama lakierów nadwozia i opcji personalizacji jest dość bogata. Większość z nich to krzykliwe barwy takie jak: czerwony Tomato Red, czy turkusowy Aqua Turqoise oraz złotawy Brass.

Co ważne, wnętrze także nie rozczarowuje. Wygląda zaskakująco dojrzale jak na auto segmentu A i - przynajmniej na zdjęciach - sprawia wrażenie bardzo dobrze wykończonego. Główną rolę gra tu 8-calowy wyświetlacz multimediów, wizualnie połączony z analogowym licznikiem. Podobać mogą się ciekawe przeszycia tapicerki oraz ozdobne przetłoczenia na boczkach drzwi i kokpicie. Choć to małe auto, przestrzeni powinno być pod dostatkiem. Hyundai zamierza oferować dwa warianty: 4 i 5-osobowy.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Na pochwałę zasługuje bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. Na pokładzie znajdziemy takie udogodnienia jak asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, inteligentny ogranicznik prędkości, automatyczne światła, czy system zapobiegający najechaniu na poprzedzający pojazd.

Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch klasycznych, wolnossących silników benzynowych: 1.0 o mocy 67 KM oraz 1.2 84 KM. Każdy z nich może współpracować ze standardową, 5-biegową przekładnią manualną lub automatem o takiej samej liczbie przełożeń. Nowy Hyundai i10 pojawi się w salonach jeszcze w tym roku. Jeśli nie okaże się dużo droższy niż dotychczas (cena od 38 600 zł), ma duże szanse na sukces.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/34] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇