Facelifting Maybacha - ostatnia deska ratunku?

Na targach motoryzacyjnych Auto China 2010, poznamy odmłodzonego Maybacha. Ta luksusowa marka należąca do Daimlera ma poważne kłopoty, w zeszłym roku tylko 200 milionerów zdecydowało się wzbogacić swoją flotę Maybachami. Czy facelifting jest ostatnią deską ratunku?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Na targach motoryzacyjnych Auto China 2010, poznamy odmłodzonego Maybacha. Ta luksusowa marka należąca do Daimlera ma poważne kłopoty, w zeszłym roku tylko 200 milionerów zdecydowało się wzbogacić swoją flotę Maybachami. Czy facelifting jest ostatnią deską ratunku?

W 2002 roku odbyła się premiera Maybachów 57 i 62, czyli tak naprawdę tego samego auta w dwóch wersjach nadwoziowych. To były czasy, kiedy królem Mercedesa była S-Klasa W220. Początkowo Maybach miał być najbardziej luksusowym autem w ofercie Mercedesa, jednak Daimler, zdecydował wskrzesić tę markę osobno i pod jej skrzydłami rozpocząć produkcję ogromnych limuzyn.

Teraz, po kilku latach, sylwetka auta stała się już mniej interesująca, a widoczne wszędzie "akcenty" z Mercedesa S W220, przestały bić świeżością. Przydałaby się jakaś zmiana.

Tak też zrobił Maybach. Auta przeszły facelifting, w którym zmieniono przedni zderzak, montując światła z diodami LED oraz delikatnie odmłodzono ogromny grill. Pojawiły się także nowe 19-calowe felgi dla "standardowych" modeli 57 i 62, natomiast 20-calowe obręcze montowane są do odmian sportowych, oznaczonych literką "S". Usportowione modele dostały ponadto dodatkowe 18 koni mechanicznych i dysponują teraz całym stadem 630 kucyków.

Reszta nowości dostępna jest na liście dodatków, jednak kilka nowych odcieni skórzanej tapicerki czy większe monitory, to chyba za mało. Przydałby się nowy model, który bazowałby na następcy obecnie sprzedawanej S-Klasy. Płacąc takie pieniądze nie chcemy przecież jeździć "starym" autem.[block position="inside"]9074[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej