Czy Audi R8 wymaga tuningu?
Zalewa nas fala niemieckich tuningów. Tym razem Rieger wziął na warsztat Audi R8. Póki co dostaliśmy sporo fotek podrasowanego auta, ale niewiele szczegółów na jego temat.
Zalewa nas fala niemieckich tuningów. Tym razem Rieger wziął na warsztat Audi R8. Póki co dostaliśmy sporo fotek podrasowanego auta, ale niewiele szczegółów na jego temat.
Rieger balansuje pomiędzy V8 a V10. Ich wersja R8 w zasadzie zawiera maskownicę, zderzak, spoiler i boczne wykończenia właściwe dla V10. Charakterystyczne są także owalne akcenty na tyle samochodu. Rieger oferuje także ekskluzywne felgi w wersji 20 lub 21 cali. Dodatkowo zmianom podlega zawieszenie, które zostało minimalnie podniesione. Oczywiście w celu unikania „drapania” o asfalt.
R8 w swojej krasie wygląda pięknie - czy trzeba przy im jeszcze grzebać?
Źródło: worldcarfans.com