WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Abarth walczy z czasem

Podobno istnieją dowody, które wskazują na to, że już 400 milionów lat temu po ziemi chodziły skorpiony. Właśnie to drapieżne zwierzę jest znakiem charakterystycznym dla Abartha, fabrycznego tunera Fiata. Ile trzeba zapłacić żeby nosić skorpiona na nadgarstku?

abarth-brmabarth-brm
Bartosz Pokrzywiński

Podobno istnieją dowody, które wskazują na to, że już 400 milionów lat temu po ziemi chodziły skorpiony. Właśnie to drapieżne zwierzę jest znakiem charakterystycznym dla Abartha, fabrycznego tunera Fiata. Ile trzeba zapłacić żeby nosić skorpiona na nadgarstku?

Francuska firma o nazwie BRM zajmująca się produkcją zegarków rozpoczęła współpracę z Abarthem. Jej efektem jest powstanie 49 egzemplarzy (tylko) męskiego zegarka, sygnowanego logo znanej i lubianej firmy tuningowej.

Tytanowa obudowa, design inspirowany autami spod znaku Abarth, czarny pasek z czerwonym szwem i opaską z nomexu oraz najważniejsze - skorpion. Czasomierz nosi nazwę BRM V12-T-44 i trzeba przyznać, że wygląda całkiem oryginalnie. Dla zainteresowanych podpowiadam, że producent życzy sobie 4900 euro za sztukę!

Jednak czy ktoś z Was mając w portfelu zbędne 5 tysięcy euro wydałby je właśnie na taki zegarek? Tylko dla maniaków!

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej