Hyundai rozpoczął wyprzedaż swoich popularnych SUV-ów © Adobe Stock | Franchesko Mirroni

Wyprzedażowa ofensywa Hyundaia. Popularne SUV-y z rabatami do 38 tys. zł

Karol Wiak

Ruszyły wyprzedaże w salonach Hyundaia. Już teraz marka przygotowała wyprzedażową ofertę na gotowe auta z rocznika 2025, obejmującą trzy SUV-y – Kona, Tucson i Santa Fe.

Wyprzedaż rocznika 2025 w salonach Hyundaia to okazja, by skorzystać z atrakcyjnych rabatów na najpopularniejsze modele marki. W zależności od wersji klienci mogą liczyć m.in. na nowoczesne układy napędowe – od jednostek spalinowych po hybrydy – a także bogate wyposażenie, obejmujące cyfrowy kokpit, zaawansowane systemy wspomagania kierowcy oraz udogodnienia podnoszące komfort codziennej jazdy. W ramach akcji "Wyprzedzasz 2025" Hyundai oferuje sumy korzyści sięgające do 38 300 zł dla Tucsona, do 23 700 zł dla Kony oraz do 29 400 zł dla Santa Fe.

W ramach akcji Hyundai oferuje:

  • upusty cenowe nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych w zależności od modelu i wersji;
  • premie za odkup – korzystne przy wymianie starszego auta;
  • bonus lojalnościowy dla obecnych właścicieli Hyundaia;
  • kontrakty serwisowe w atrakcyjnej cenie – 3 lata lub 45 tys. km za 1000 zł (korzyść zależna od modelu: do 3900 zł).

Kona łączy kompaktowe wymiary (4,21 m długości, 1,80 m szerokości i 1,57 m wysokości) z nowoczesnym designem, a wersje N‑Line przyciągają wzrok sportowo stylizowanym przodem "Seamless Horizon". Rocznik 2025 oferuje cyfrowy kokpit z 12,3-calowym ekranem dotykowym współpracującym z cyfrowym zestawem wskaźników. Rozbudowany interfejs i czytelna obsługa poprawiają wygodę korzystania z systemów pokładowych, zapewniając kierowcy szybki dostęp do najważniejszych funkcji.

Kona dostępna jest z silnikami:

  • 1.0 T‑GDI 100 KM - moment obrotowy 172 Nm (przy 1500–4000 obr./min). 0-100 km/h w 12 s. Zużycie paliwa: 6,0–6,5 l/100 km (WLTP).
  • 1.6 T‑GDI 138 KM - moment obrotowy 250 Nm. 0-100 km/h w 10,2 s (wg wersji Kona II). Zużycie paliwa: 6,2–6,5 l/100 km (WLTP).
  • Hybryda 1.6 HEV 141 KM - moment obrotowy 265 Nm (połączony). 0-100 km/h w 10,9 s. Zużycie paliwa: 4,5–4,8 l/100 km (WLTP).

Wersja hybrydowa pozwala nie tylko osiągać niższe zużycie paliwa, ale również cieszyć się cichą jazdą w mieście.

Wyższa moc, większe wnętrze i bogatsze wyposażenie czynią z niego auto uniwersalne – od codziennej jazdy po dłuższe wyjazdy. W standardzie Tucson oferuje cyfrowy zestaw wskaźników 12,3″, duży ekran multimedialny 12,3″, 12-calowy wyświetlacz head-up, szeroki zestaw asystentów kierowcy (m.in. LFA czyli podążanie na pasie ruchu, tempomat), czujniki parkowania i kamerę cofania, a także łączność Apple CarPlay i Android Auto. Dodaj do tego dochodzą podgrzewane fotele i kierownica oraz aktualizacje OTA — dostajesz komfort i funkcjonalność znacznie wykraczające poza typowe minimum w segmencie.

Dostępne jednostki napędowe:

  • 1.6 T‑GDI (benzyna) — pojemność 1598 cm³, dostępne wersje mocy: 150 i 180 KM, mocniejszy wariant dostępny jako 4WD;
  • HEV (hybryda, 1.6 T‑GDI + silnik elektryczny) — pojemność silnika spalinowego 1598 cm³, łączna moc do 215 KM - maksymalny moment obrotowy układu: 367 Nm, pojemność baterii: 1,49 kWh, dostępny jako 4WD);
  • 1.6 CRDi (diesel) — pojemność 1598 cm³ - dostępne wersje mocy: 115 KM i 136 KM (drugi wspierany układem MHEV 48V i dostępny jako 4WD), moment obrotowy w wersji 136 KM: 320 Nm.

Wersje Modern, Smart, Executive i Platinum pozwalają dopasować wyposażenie do potrzeb, a opcja N‑Line dodaje sportowego charakteru. Dodatkowo, w niektórych salonach Hyundai oferuje finansowanie "od kilkudziesięciu złotych dziennie", co czyni zakup jeszcze bardziej przystępnym.

Dostępny w wersjach HEVplug-in hybrid, oferuje moc 239 KM, napęd 2WD lub 4WD oraz wersje 5-, 6- i 7-osobowe. Hybrydowy układ napędowy Santa Fe pozwala na oszczędną jazdę, a komfort i płynność prowadzenia wynikają przede wszystkim z rozmiarów auta i dobrze zestrojonego zawieszenia, typowych dla dużych SUV-ów.

Santa Fe imponuje technologią i komfortem wnętrza – nowoczesne systemy wspomagania kierowcy i bezpieczeństwa, przestronne siedzenia oraz opcja nawet siedmiu miejsc sprawiają, że auto świetnie sprawdzi się dla rodzin i osób często podróżujących. Na co mogą liczyć pasażerowie i rodziny?

  • Pojemność bagażnika: 711 l w wersji 5‑osobowej; 628 l przy złożonym trzecim rzędzie w wersjach 6‑ i 7‑osobowych.
  • System ISOFIX: mocowania dla fotelików dziecięcych dostępne na skrajnych fotelach drugiego rzędu i w trzecim rzędzie.
  • Porty USB‑C: dwa z przodu, dwa w drugim rzędzie oraz dwa w trzecim rzędzie (w wersjach 7‑osobowych).
  • Gniazdo 230 V w bagażniku – do ładowania sprzętu podróżnego lub zasilania urządzeń na postoju.
  • Uchwyty i siatki w bagażniku – ułatwiają bezpieczne przewożenie zakupów lub drobnych przedmiotów.
  • Ambientowe oświetlenie kabiny – wielokolorowe LED‑y podkreślają nowoczesny charakter wnętrza.

Dzięki tym udogodnieniom Santa Fe jest wygodnym i funkcjonalnym samochodem rodzinnym, łączącym przestronność z nowoczesną technologią i bezpieczeństwem.

Dodatkowo kontrakty serwisowe i możliwość konfiguracji auta online sprawiają, że cały proces zakupu jest szybki i wygodny.

  • Kona – kompaktowy SUV do miasta.
  • Tucson – uniwersalny SUV dla każdego kierowcy.
  • Santa Fe – przestronny SUV dla rodzin i podróżników.

Nie warto czekać na styczeń – wyprzedażowa ofensywa Hyundaia trwa już teraz, a najlepsze egzemplarze znikają z salonów w mgnieniu oka.

Płatna współpraca z Hyundai
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy