Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Volkswagen T-ROC - dlaczego odnosi sukcesy? Najlepiej sprzedający się Volkswagen w Polsce

Michał Gruszczyk

Wybór crossoverów na rynku może przyprawić o zawrót głowy. W gąszczu modeli znajdziemy taki, który jest liderem sprzedaży w marce Volkswagen na rynku polskim. Mowa o modelu Volkswagen T-ROC, który osiągnął ogromną popularność w całej Europie. Czy sukces tego modelu powinien kogokolwiek dziwić?

Dzisiejsze crossovery to przede wszystkim samochody uniwersalne, a więc łączące maksymalnie dużo cech modeli z innych segmentów. Jednakże praktyczność w postaci pojemnego bagażnika, sporej ilości miejsca dla pasażerów pierwszego i drugiego rzędu siedzeń, jest równie ważna jak wygląd oraz indywidualny styl, który pozwala wyróżnić się na drodze. Interesujący, a nawet zadziorny charakter, to właśnie określenia pasujące do T-ROCa, a pod świetnym projektem karoserii kryje się zaskakująco przestronne wnętrze.

W T-ROCu znajdziemy jednostki napędowe trafiające w każde gusta. Zarówno silniki benzynowe TSI (moc od 110 KM od 300 KM), jak również silniki diesla (moc od 115 do 150 KM), zachwycają podczas jazdy i pozwalają na wybór idealnej jednostki dla siebie. Jednostki napędowe T-ROCa wiążą się także z niskim spalaniem w cyklu mieszanym, które w zależności od silnika mieści się w zakresie od 4,7 do 8,9 litra na 100 kilometrów, a także niską średnią sumą emisji dwutlenku węgla, na poziomie od 122 do 203 gramów na kilometr. Opcjonalnie automatyczna skrzynia biegów DSG oraz napęd na wszystkie koła 4MOTION pozwalają na jeszcze więcej. Warto sprawdzić, jaki wariant T-ROCa do jazdy testowej przygotował lokalny dealer.

We wnętrzu samochodu spędzamy najwięcej czasu, dlatego personalizacja nie powinna dotyczyć jedynie koloru lakieru czy dachu w kontrastowej barwie. Wnętrze T-ROCa może być dokładnie takie, o jakim marzymy. Wiele kombinacji kolorystycznych elementów dekoracyjnych wnętrza może korespondować z kolorem nadwozia lub wchodzić z nim w ekscytujący kontrast. Klimatu dodaje opcjonalne oświetlenie Ambiente, a dodatkowy komfort zapewniają starannie zaprojektowane fotele, z możliwością ogrzewania i regulacji odcinka lędźwiowego.

Sport to emocje. Emocje, których poszukujemy, które dają radość. Pakiet stylistyczny R-Line pozwala przeobrazić Volkswagena T-ROCa w samochód o jeszcze bardziej drapieżnym wyglądzie. Sportowa kierownica, czarna podsufitka, czy sportowe fotele podkreślają dynamiczny charakter. Dzięki pakietowi R-Line Exterieur kompozycję uzupełniają: sportowe zderzaki, przyciemniane klosze tylnych lamp, a także opcjonalne felgi aluminiowe o dynamicznych wzorach.

T-ROC został stworzony po to, by dawać radość z podróżowania na każdej drodze, w każdych warunkach. Dlatego crossover Volkswagena oferuje bardzo bogate wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa pasywnego i aktywnego, między innymi: Emergency call - automatyczne wzywanie pomocy, asystent utrzymania toru jazdy Lane Assist, system wykrywający pieszych, aktywny asystent ochrony pasażerów PreCrash, czy aktywny tempomat ACC działający do prędkości 210 km/h z automatyczną regulacja odległości.

Kompromis kojarzy się z ustępstwami lub z wyborem jednych parametrów kosztem innych. Tymczasem Volkswagen T-ROC jest dowodem na to, że połączenie indywidualnego stylu, najnowszych systemów bezpieczeństwa, świetnego prowadzenia oraz zadziornego charakteru jest nie tylko możliwe, ale także jest przepisem na sukces. To wszystko najlepiej sprawdzić podczas indywidualnej jazdy testowej w salonie Volkswagena. To dopiero zza kierownicy T-ROC udowadnia, że jego popularność nie jest przypadkowa!

Sprawdź dane o zużyciu paliwa oraz emisji CO2 na stronie: WWW.VOLKSWAGEN.PL

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ten Lexus ES przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Ten Lexus ES przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Będą nowe uprawnienia na prawo jazdy kat. B. Rząd podał wstępną datę
Będą nowe uprawnienia na prawo jazdy kat. B. Rząd podał wstępną datę
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h dostanie mandat
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h dostanie mandat
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
35-latek ukradł busa z hurtowni. Wrócił następnego dnia pijany
35-latek ukradł busa z hurtowni. Wrócił następnego dnia pijany
52 mandaty w trakcie jednej kontroli. Kierowcy byli na celowniku od dawna
52 mandaty w trakcie jednej kontroli. Kierowcy byli na celowniku od dawna
Nowa ekspresówka na północy. Połączy dwie ważne trasy
Nowa ekspresówka na północy. Połączy dwie ważne trasy
Chcieli oszukać system. Dostali 200 punktów karnych i mandaty
Chcieli oszukać system. Dostali 200 punktów karnych i mandaty
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków