Volkswagen Golf VIII zrzuca kamuflaż. Wygląda całkiem nieźle

W sieci nareszcie pojawiły się pierwsze fotografie przedstawiające Golfa VIII bez kamuflażu. Auto zostało przyłapane podczas oficjalnej sesji reklamowej. Choć fotografie nie grzeszą jakością, pozwalają dostrzec kilka istotnych szczegółów.

Pierwsze szkice nie kłamały - Golf na fotografiach szpiegowskich wygląda bardzo podobnie.Pierwsze szkice nie kłamały - Golf na fotografiach szpiegowskich wygląda bardzo podobnie.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Jak zwykle w przypadku Volkswagena trudno mówić o jakiejkolwiek rewolucji. Już na pierwszy rzut oka widać z jaką marką i modelem mamy do czynienia. Czy to źle? Miliony kupujących nie mogą się mylić. Zachowawczy styl od lat jest jednym ze składowych elementów sukcesu tego modelu.

Ósemka różni się od obecnej generacji przede wszystkim węższymi reflektorami, które będą zapewne wykorzystywać technologię LED. Swoje rozmiary zwiększył natomiast wlot powietrza w zderzaku, atrapa chłodnicy oraz logo, choć do tego producenci zdążyli nas już przyzwyczaić.

Z tyłu z kolei styliści postawili na czystość formy. Klapę zdobi właściwie tylko oznaczenie producenta. Lampy są oczywiście dzielone i razem tworzą coś na kształt grubych bumerangów. Niżej znajdziemy natomiast zderzak z dwoma wąskimi odblaskami i chromowana listwą łączącą końcówki wydechów lub ich imitacje.

O technikaliach nowego Golfa pisaliśmy już kilka miesięcy temu. Najważniejsze informacje dotyczą niższego, szerszego i dłuższego nadwozia, które będzie średnio o 50 kg lżejsze niż dotychczas. W gamie silników znajdzie się miejsce dla dobrze znanych benzyniaków 1.0 TSI, 1.5 TSI, czy 2.0 TSI. Oczywiście nie zabraknie również diesli. W planach jest też hybryda i wersja elektryczna.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Jeśli chodzi o wnętrze, królować będą tu dotykowe ekrany. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, na desce rozdzielczej ma nie być żadnych fizycznych przycisków. Czy takie rozwiązanie przypadnie do gustu klientom? Cóż, pewnie jak zwykle będą musieli się przyzwyczaić. Czy tego chcemy czy nie, takie rozwiązania będą coraz chętniej wykorzystywane przez producentów.

Do oficjalnej premiery nowego Golfa pozostało już niewiele czasu. Według wcześniejszych zapowiedzi auto miało ujrzeć światło dzienne przed końcem roku. Podejrzewamy jednak, że stanie się to nieco wcześniej. Czy tak jak początkowo zakładano - już na wrześniowym salonie we Frankfurcie? Czas pokaże...

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇