Sprostać legendzie | Top Gear USA S1E1

Na ekipie Top Gear USA ciąży ogromna presja. Wczorajsza premiera programu przekonała mnie, że Tanner Foust, Adam Ferrara i Rutledge Wood nie tylko są w stanie sprostać legendzie, ale nawet stworzyć własną. Zapraszam na moją relację z pierwszego odcinka kultowej serii w wersji amerykańskiej.

Top Gear USATop Gear USA
Piotr Mazanek

Włączyłem komputer, poszukałem odpowiednich źródeł i włączyłem ściąganie odcinka na swój komputer. Podczas procesu zapisywania byłem podekscytowany. Zapowiedzi, których przeczytałem kilkanaście, nastroiły mnie bardzo pozytywnie. Miałem jednak w sobie trochę strachu przed tym, że mogę się bardzo zawieść.

Zaczęło się od dość ciekawej czołówki. Przejście do studia znanego z brytyjskiego oryginału, przedstawienie prowadzących. Od razu zaiskrzyło, panowie zaskoczyli mnie spontanicznością i błyskotliwym żartem. Bałem się aktorstwa, kunktatorstwa. Moje obawy okazały się jednak zupełnie nieuzasadnione! Tanner, Adam i Rutledge tworzą naturalny, lekki i przede wszystkim oryginalny nastrój.

Jeśli chodzi o testy i stałe punkty programu, to nie chciałbym zdradzać Wam wszystkich szczegółów, by nie zepsuć przyjemności oglądania. Zatem ograniczę się do wymienienia tego, czego możecie oczekiwać po premierowym odcinku:

  • test dwóch węży (...czyli Dodge Viper kontra helikopter Cobra i gra na śmierć i życie);
  • Stig na torze;
  • Big Star Small Car (tym razem Buzz Aldrin, samochód będzie zawsze ten sam - Suzuki SX4);
  • wyścig trzech Lamborghini (Murcielago SV, Gallardo Superlaggera i Gallardo Balboni).
Obraz

Czterdzieści trzy minuty spędzone przed ekranem komputera były dla mnie czystą przyjemnością. Muszę pochwalić montaż odcinka, ciekawe zadania (najlepszy moim zdaniem był test dwóch węży) i unikatowy nastrój. Śmiech, masa koni mechanicznych, styl i nietuzinkowe zadania - właśnie taki powinien być Top Gear!

Jak już obejrzycie odcinek, to podzielcie się swoimi wrażeniami. Jestem ciekaw, czy polubiliście amerykańskich prezenterów i cały Top Gear USA tak samo jak ja.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery