Sprawdź nowe ubezpieczenia komunikacyjne od Redclick!

Na rynku ubezpieczeniowym w Polsce pojawiła się nowa marka. Od 1 października 2024 roku Polacy mogą dokonywać zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych w firmie Redclick, należącej do włoskiej spółki Genertel. We Włoszech firma ta słynie z innowacji. Z jaką ofertą wystartuje w naszym kraju?

Źródło zdjęć: © materiały partnera

07.11.2024 15:25

Genertel na polskim rynku ubezpieczeń

Nowe towarzystwo, które już zaczęło działać w Polsce, cenione jest za wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań. Genertel, jako pierwsza marka ubezpieczeniowa we Włoszech, wdrożyła możliwość zakupu ubezpieczenia telefonicznie i przez stronę WWW. Na redclick.pl można również znaleźć informację, że było ono pierwszym w Europie, które zaproponowało klientom aplikację do obsługi polis.

Oferta Redclick w Polsce jest nietypowa w stosunku do innych ubezpieczycieli. Przede wszystkim można z niej korzystać przez stronę WWW i aplikację mobilną. Towarzystwo nie planuje prowadzić tradycyjnych oddziałów, dlatego wszystkie sprawy będzie można zrealizować bez wychodzenia z domu. Przez aplikację da się nie tylko wybrać polisę i zawrzeć umowę, ale również zgłosić szkodę i obserwować, jak postępuje proces jej likwidacji.

Czy Polacy oczekują zdalnego modelu zarządzania ubezpieczeniami?

Z badania przeprowadzonego wśród polskich kierowców przez IBRIS wynika, że najbardziej odpowiada im system zarządzania polisami, w którym mają możliwość dowolnej modyfikacji i personalizacji elementów ochrony. Taką odpowiedź wskazało 73% respondentów. Tylko 15% wybrało gotowe pakiety bez możliwości ich dostosowania do oczekiwań. Zatem Redclick ma ofertę zgodną z oczekiwaniami polskich kierowców.

Polskie społeczeństwo z roku na rok jest coraz bardziej przekonane do robienia zakupów online. Regularne rośnie odsetek kupujących w sieci. Z raportu E-commerce w Polsce, przygotowanego przez Gemius, wynika, że 78% internautów kiedykolwiek kupiło coś przez internet. Zatem możliwość korzystania z oferty ubezpieczyciela przez stronę WWW i aplikację powinna im odpowiadać. W przypadku wielu kategorii produktów dynamicznie rośnie udział zakupów w sieci.

Z analizy przeprowadzonej na zlecenie Elavon z 2023 roku wynika, że są już takie kategorie produktów, gdzie częściej kupujemy online niż stacjonarnie. Tak jest, np. w przypadku sprzętu elektronicznego, który 40% badanych zamawia głównie online, a 27% w sklepach stacjonarnych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podobnie wyglądało to w branży ubezpieczeń.  

Redclick – jakie ubezpieczenia obejmuje oferta?

Kolejną nietypową cechą oferty tego towarzystwa jest jej kierowanie głównie do kierowców. W Redclick można kupić ubezpieczenia komunikacyjne, przede wszystkim OC, a do tego wybrać polisy dodatkowe. Towarzystwo podzieliło ofertę na ubezpieczenia samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. 

Ciekawą propozycją jest OC w Ruchu, które obejmuje wyrządzenie szkód m.in. podczas jazdy na rowerze, hulajnodze lub innym pojeździe niewymagającym zakupu OC.

Poza tym Redclick ma w ofercie pozostałe polisy, które stanowią uzupełnienie klasycznego OC. Chodzi tutaj o Assistance, NNW i Autocasco. W każdym przypadku ofertę można dostosować do swoich potrzeb. W przypadku Autocasco ubezpieczyciel umożliwia wybór konkretnych ryzyk, które obejmuje ochrona, np. kradzież, pożar, kolizje z pojazdami i żywioły.

Jeśli chodzi o Assistance, Redclick ma przygotowaną specjalną ofertę dla właścicieli samochodów elektrycznych. Oferta obejmuje m.in. holowanie do najbliższej stacji ładowania, samochód zastępczy (nawet na 30 dni) czy pokrycie kosztów noclegu dla kierowców i pasażerów na okres do 5 dni. Ma również propozycję dla właścicieli aut spalinowych.

Oferta Redclick prezentuje się ciekawie i może zwrócić uwagę Polaków choćby dużymi możliwościami dopasowania do potrzeb. Model obsługi polisy w 100% zdalnie z pewnością spełni oczekiwania wielu właścicieli pojazdów.