Thierry Koskas wcześniej związany był  z Renault© WP Autokult | Mateusz Lubczański, Stellantis

Skąd taki nacisk na elektryki? Szef Citroëna wyjaśnia sytuację rynkową

Mateusz Lubczański
28 sierpnia 2024

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jaki jest pomysł na Citroëna? Dlaczego taki nacisk kładzie się na elektryczne napędy i czy dziś nie da się zrobić taniego auta do miasta? Na te pytania odpowiada szef francuskiej marki, Thierry Koskas.

Thierry Koskas steruje Citroënem od marca 2023 roku i powoli zmierza w kierunku przejęcia nawet pięciu proc. europejskiego rynku. Jednym z kluczowych elementów jest Polska. W rozmowie z dyrektorem nie mogłem jednak nie zauważyć, że Citroën przez ostatnie lata stracił pomysł na siebie. Tym bardziej że sam Koskas podczas premiery nowego C3 mówił: Citroën po latach spadków jest na drodze do powrotu do zdrowia. Co miał na myśli?

- Nie ma jednej przyczyny i nie zamierzam wskazywać tutaj winnych, ale mieliśmy linię produktów, która stała się nieco przestarzała. Jestem zadowolony, i mam trochę szczęścia, że kieruję firmą w momencie kiedy odnawiamy nasze auta. Mamy dobre podstawy, by sądzić, że Citroën znów będzie rosnąć i zgarnie większą część rynku – stwierdza wprost dyrektor.


Artykuł dostępny tylko dla zalogowanego użytkownika

Zapoznaj się z pełną treścią przy użyciu darmowego konta

Zaloguj się teraz z 1login, aby uzyskać pełen dostęp do naszych artykułów, ekskluzywnych treści i spersonalizowanych rekomendacji.

Nie masz konta? Zarejestruj się z 1login od WP