Rollsy od Hamanna - naćpani arystokraci

Tunerzy walczą o nowych klientów na każdym możliwym polu bitwy. Hamann postanowił wejść do świata biznesmenów z grubymi portfelami oraz wszystkich tych, których stać na kupno Rollsa. Tylko po co?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Tunerzy walczą o nowych klientów na każdym możliwym polu bitwy. Hamann postanowił wejść do świata biznesmenów z grubymi portfelami oraz wszystkich tych, których stać na kupno Rollsa. Tylko po co?

Firma delikatnie zaingerowała w wygląd zewnętrzny Phantoma i Dropheada Coupe fundując im 23-calowe czarne obręcze z polerowanym rantem. Dostępne są one w kilku wersjach i różnych wariacjach kolorystycznych. To jeszcze wydaje się zrozumiałe, ale to co Hamann zrobił wewnątrz tych pojazdów budzi wątpliwości.

Jak się zapewne domyślacie na zewnątrz oprócz felg nie zmieniło się nic, wewnątrz natomiast znalazła się nowa kierownica z zamszowymi wstawkami, dzięki temu ma ona pewniej leżeć w dłoni. Moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie, kompletnie nie pasuje do reszty i do charakteru auta. Charakter można jednak zmienić...

Hamann pokazał to modyfikując jednostkę V12 o pojemności 6.75-litra, która wcześniej produkowała 460 koni i 720Nm momentu obrotowego. Po delikatnych zmianach udało się z niej wycisnąć aż 535 koni i 835Nm! Ta ogromna moc sprawia, że zarówno klasyczny Phantom jak i Drophead Coupe rozwijają prędkość maksymalną równą 300 kilometrów na godzinę!

Ciężko jednak zrozumieć zamiary Hamanna. Standardowe Rollsy przypominają spokojnego arystokratę grającego w szachy z cygarem w ustach i szklanką whisky w ręku, teraz arystokrata bez powodu ubrał przeciwsłoneczne okulary, zjadł cygaro i zażył dawkę metaamfetaminy. W tym jest sens.

[block position="inside"]9971[/block]

Źródło: carscoop.blogspot.com

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Polonez ze znikomym przebiegiem na sprzedaż. Cena? Lepiej usiądź
Polonez ze znikomym przebiegiem na sprzedaż. Cena? Lepiej usiądź
Niemcy nie rezygnują z dużych diesli. Uwielbiany silnik wraca do oferty
Niemcy nie rezygnują z dużych diesli. Uwielbiany silnik wraca do oferty
Renault Espace V (2015-2023) – opinie i typowe usterki
Renault Espace V (2015-2023) – opinie i typowe usterki
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Ostrzejszy bat na kierowców. Piraci stracą prawo jazdy jeszcze łatwiej niż do tej pory. Prezydent podpisał zmiany
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Wyższy limit prędkości. Prezydent podpisał. Docenią to mieszkańcy wsi
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Zmiany w prawie z podpisem prezydenta. 17-latkowie za kierownicą. Jakie warunki trzeba spełnić?
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Jedno paliwo wciąż wyraźnie droższe, ale widać światełko w tunelu. Mamy nowe prognozy
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Nadciągająca fala tanich części z Chin zagraża niemieckiemu przemysłowi
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Jest decyzja. Obowiązkowe kaski dla młodych rowerzystów i użytkowników e-hulajnóg z podpisem prezydenta
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
Polacy oszaleli na punkcie SUV-ów. Te modele wybierali w październiku
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀